נמצאו 748 ספרים בקטגוריה
לכל הספרייה
תיאור: 'מילה טובה' היא סדרה מתקדמת ועדכנית להוראת עברית בבית הספר היסודי.
'מילה טובה' כוללת מגוון של יצירות ספרות, טקסטים עיוניים וטקסטים מן המקורות היהודיים.
'מילה טובה' מכילה מבחר עשיר של פעילויות לתלמיד.
הפעילויות נועדו להקנות אסטרטגיות קריאה; לפתח כישורי הבעה בעל-פה ובכתב בדגש על התהליך ועל הערכת התוצר; לעורר מודעות לשונית ולהרחיב ידע לשוני בשפה הדבורה ובשפה הכתובה; לטפח חיבת קריאה.
'מילה טובה' מניחה תשתית למיומנויות המאה העשרים ואחת – אוריינות דיגיטלית, למידה שיתופית, חקר וחשיבה יוצרת.
'מילה טובה' מאורגנת על פי לוח השנה – עונות, חגים וימים מיוחדים.
'מילה טובה' מזמנת לקורא הצעיר חוויה אסתטית באמצעות איורים מקוריים וצבעוניים.
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית
מאת: הלה קובלינר, רון כהן
תיאור: סדרת הספרים 'בשביל העברית', מבית נטע-מטח, מיועדת להוראת העברית בתפוצות לתלמידים בכיתות ו - י"ב. הסדרה מחיה את העברית באמצעות חומרי לימוד עדכניים - מודפסים ודיגיטליים.
נטע-מטח
תיאור: 'מילה טובה' היא סדרה מתקדמת ועדכנית להוראת עברית בבית הספר היסודי.
'מילה טובה' כוללת מגוון של יצירות ספרות, טקסטים עיוניים וטקסטים מן המקורות היהודיים.
'מילה טובה' מכילה מבחר עשיר של פעילויות לתלמיד.
הפעילויות נועדו להקנות אסטרטגיות קריאה; לפתח כישורי הבעה בעל-פה ובכתב בדגש על התהליך ועל הערכת התוצר; לעורר מודעות לשונית ולהרחיב ידע לשוני בשפה הדבורה ובשפה הכתובה; לטפח חיבת קריאה.
'מילה טובה' מניחה תשתית למיומנויות המאה העשרים ואחת – אוריינות דיגיטלית, למידה שיתופית, חקר וחשיבה יוצרת.
'מילה טובה' מאורגנת על פי לוח השנה – עונות, חגים וימים מיוחדים.
'מילה טובה' מזמנת לקורא הצעיר חוויה אסתטית באמצעות איורים מקוריים וצבעוניים.
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית
תיאור: 'מילה טובה' היא סדרה מתקדמת ועדכנית להוראת עברית בבית הספר היסודי.
'מילה טובה' כוללת מגוון של יצירות ספרות, טקסטים עיוניים וטקסטים מן המקורות היהודיים.
'מילה טובה' מכילה מבחר עשיר של פעילויות לתלמיד.
הפעילויות נועדו להקנות אסטרטגיות קריאה; לפתח כישורי הבעה בעל-פה ובכתב בדגש על התהליך ועל הערכת התוצר; לעורר מודעות לשונית ולהרחיב ידע לשוני בשפה הדבורה ובשפה הכתובה; לטפח חיבת קריאה.
'מילה טובה' מניחה תשתית למיומנויות המאה העשרים ואחת – אוריינות דיגיטלית, למידה שיתופית, חקר וחשיבה יוצרת.
'מילה טובה' מאורגנת על פי לוח השנה – עונות, חגים וימים מיוחדים.
'מילה טובה' מזמנת לקורא הצעיר חוויה אסתטית באמצעות איורים מקוריים וצבעוניים.
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית
מאת: מטח צוות מדע וטכנולוגיה
תיאור: يتناول كتاب علم المادّة للصف الثامن مبنى المعرفة في الكيمياء والفيزياء. طُوِّر كتاب التعليم وفق المنهج
التعليميّ الجديد لوزارة التربية، ويشمل كل المواضيع في علوم المادة التي حُدِّدت للصف الثامن وفق هذا المنهج.
يتألف الكتاب من ستة فصول: مقدمة؛ الذرات، العناصر والجدول الدوري؛ المركبات والمخاليط؛ التغيّرات في المادة؛ الطاقة الكهربائية؛ القوى والحركة.
تتوفر للكتاب صيغة رقمية في موقع كوتر كتب تعليمية، في العنوان .www.school.kotar.co.il
يشمل الكتاب الرقمي فعاليات متنوعة وروابط لمواقع إنترنت، لأفلام قصيرة، لمحاكيات ولمواد مختارة في شبكة
الإنترنت، وكذلك لمواد تعليمية محوسبة طُوِّرت بالتوافق مع الكتاب التعليمي.
الموقع المرافق للكتاب التعليمي في شبكة الإنترنت:
الحقيبة الرقمية للمرحلة الإعدادية - علوم وتكنولوجيا
www.ebaghigh.cet.ac.il
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית
מאת: צוות מטח .
תיאור: הקורס שאלה בזמן בהיסטוריה:
הקורס שאלה בזמן - טוטליטריות, נאציזם ושואה מיועד לשילוב בהוראה בבית הספר ובבית.
הקורס נותן מענה לדרישה החדשה של משרד החינוך (לחט"ע)להערכה חלופית ,
ומציע למידה חדשנית, אינטראקטיבית ומגוונת המעודדת את התלמידים
לטיפוח חשיבה היסטורית וללמידה פעילה.
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית
מאת: צוות מטח .
תיאור: עולם ההוראה והלמידה של זמננו משתנה ומתקדם בקצב מהיר.
לעולם החינוך ובית הספר נכנסים חידושים ופיתוחים טכנולוגיים המאפשרים גישות ושיטות לימוד חדשות המותאמות לשילוב בתכנית הלימודים, זוהי הפדגוגיה הדיגיטלית.
הפדגוגיה הדיגיטלית מובילה הוראה פעילה ועדכנית המאפשרת למידה בדרך משמעותית ומעמיקה ומגבירה את הסקרנות ואת המוטיבציה ללמידה.
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית
מאת: צוות מטח .
תיאור: עולם ההוראה והלמידה של זמננו משתנה ומתקדם בקצב מהיר.
לעולם החינוך ובית הספר נכנסים חידושים ופיתוחים טכנולוגיים המאפשרים גישות ושיטות לימוד חדשות המותאמות לשילוב בתכנית הלימודים, זוהי הפדגוגיה הדיגיטלית.
הפדגוגיה הדיגיטלית מובילה הוראה פעילה ועדכנית המאפשרת למידה בדרך משמעותית ומעמיקה ומגבירה את הסקרנות ואת המוטיבציה ללמידה.
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית
מאת: צוות מטח .
תיאור: עולם ההוראה והלמידה משתנה ומתקדם בקצב מהיר.
חידושים ופיתוחים טכנולוגיים שונים נכנסים לעולם החינוך ולבתי הספר ומציעים גישות ושיטות לימוד חדשות המותאמות לשילוב בתכנית הלימודים, זוהי הפדגוגיה הדיגיטלית.
הפדגוגיה הדיגיטלית מובילה הוראה פעילה ועדכנית המאפשרת למידה בדרך משמעותית ומעמיקה ומגבירה את הסקרנות ואת המוטיבציה ללמידה.
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית
מאת: צוות גיאוגרפיה .
תיאור:  הספר נכתב על פי תכנית הלימודים החדשה בגאוגרפיה, והוא עוסק בלימוד הגאוגרפיה של ישראל לאזוריה, ובירושלים בירת ישראל.
לידיעת הארץ יש חשיבות רבה:
• היא בונה את תשתית הידע להבנת המתרחש בסביבה הפיזית והאנושית במרחב של ישראל.
• היא תורמת להבנת מקומו של האדם כגורם בעיצוב הנוף ובשמירה על הסביבה.
• היא מחזקת את הזיקה ואת הרגשת השייכות לארץ - לנופיה, למורשתה ולירושלים בירתה (מתוך ההקדמה).
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית
מאת: מטח צוות מדע וטכנולוגיה
תיאור: הספר 'פיזיקה וטכנולוגיה לכיתה ט' דן במושגים, בתופעות ובחוקים מתחום הפיזיקה, הנוגעים לאנרגיה, בהיבטים הנדסיים –טכנולוגיים הנוגעים לתחום זה, ובהשפעת הטכנולוגיה על החברה ועל הסביבה.
פיזיקה היא מדע העוסק בחקר תופעות הטבע הבסיסיות. לדוגמה, גוף הנופל מגובה, תנועה של גרמי השמים כמו כוכבי לכת וירחים, קרינת השמש, מבנה האטום ועוד.
הפיזיקה עוסקת בשאלות כגון אלו: כיצד משתנה המהירות של גוף הנופל מגובה? כיצד קרינה המגיעה מן השמש משפיעה על התחממות כדור–הארץ? מהו האור? מה משפיע על עוצמת הזרם במעגל החשמלי? (מתוך המבוא).
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית
מאת: מטח צוות מדע וטכנולוגיה
תיאור: הספר 'פיזיקה לכיתה ט' דן במושגים, בתופעות ובחוקים מתחום הפיזיקה, הנוגעים לאנרגיה, בהיבטים הנדסיים –טכנולוגיים הנוגעים לתחום זה, ובהשפעת הטכנולוגיה על החברה ועל הסביבה.
פיזיקה היא מדע העוסק בחקר תופעות הטבע הבסיסיות. לדוגמה, גוף הנופל מגובה, תנועה של גרמי השמים כמו כוכבי לכת וירחים, קרינת השמש, מבנה האטום ועוד.
הפיזיקה עוסקת בשאלות כגון אלו: כיצד משתנה המהירות של גוף הנופל מגובה? כיצד קרינה המגיעה מן השמש משפיעה על התחממות כדור–הארץ? מהו האור? מה משפיע על עוצמת הזרם במעגל החשמלי? (מתוך המבוא).
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית
תיאור: التّربية اللّغويّة للصّفوف الخامسة، نماذج تعليميّة
نماذج تعليميّة بروح المنهج التعليميّ الجديد للتربية اللغويّة (2009)، بحيث أُعدّت للمعلّم ليتداولها مع تلاميذه أثناء دروس التربية اللغويّة.
تهدف هذه النماذج التعليميّة إلى توسيع معرفة التلاميذ وانكشافهم على أنواع نصوص مختلفة؛ أدبيّة ووظيفيّة، وكذا على كيّفيّة تناولها ومعالجتها والتفاعل معها بصورة صحيحة وسليمة، في جميع مجالات المعرفة التي يتعلّمونها.
ישראל. משרד החינוך
מאת: Anita Hasson, Gloria Spielman
תיאור: FOCUS PRACTICE BOOK accompanies FOCUS, a fully integrated course for 3-point students at Intermediate Level, Stage 3 in high school.
ERIC COHEN BOOKS בע"מ
מאת: Edna Assis
תיאור: Master Class Practice Book is an, optional component of Master Class a course for high school students at Proficiency Level, Stage One.
ERIC COHEN BOOKS בע"מ
מאת: מטח צוות מדע וטכנולוגיה
תיאור: הספר "כימיה ומדעי החיים לכיתה ט" - בתרגום לערבית, עוסק במושגים, בתופעות, בתהליכים ובהיבטים טכנולוגיים הנוגעים לתחומי הכימיה והביולוגיה, ובהשפעת הטכנולוגיה על החברה ועל הסביבה.
ספר לימוד זה פותח בהתאם לתכנית הלימודים החדשה של משרד החינוך, והוא כולל את כל הנושאים במדעי החיים (ביולוגיה) ובכימיה שנקבעו לכיתה ט בתכנית הלימודים המעודכנת במדע וטכנולוגיה (2013).
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית
מאת: צוות מטח .
תיאור: 'תורה לכיתה ג'  - שמות, ויקרא, במדבר, דברים.
עם ביאורים וציורים
על פי תכנית הלימודים לכיתות ג
לבתי הספר הממלכתיים
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית
מאת: יעל אסיף
תיאור: وصف : "עברית לדרך" هي سلسلة كتب جديدة أعدت للتلاميذ في المدارس الابتدائية التي تدرس العبرية كلغة ثانية.
توفر السلسلة مجموعة كبيرة ومتنوعة من النصوص:
• نصوص تعالج امور وقضايا من عالم الاطفال (العائلة، الاصدقاء، الحيوانات، الاماكن وغيرها).
• نصوص من الوان ادبية مختلفة (قصص، اشعار، قطع معلوماتية، تعليمات تحضير، تقارير صحفية وغيرها)
• نصوص بمستويات قرائية مختلفة (من حيث طول النصوص، الكلمات وتنوعها، درجة التعقيد وغيرها).
• نصوص من الحوار المحكي، نصوص مكتوبة ونصوص مرئية ثرية.
• نصوص تم تاليفها من قبل مؤلفين مختلفين من فترات مخنلفة.
في سلسلة الكتب "עברית לדרך" يلتقي التلاميذ ياللغة العبرية والحوار الذي يدور باللغة العبرية في الشارع وفي الصف وفي البيت وفي وسائل الاعلام وفي الكتب.
تدعو المهام في الكتب التعليمية، الدارسين الى القراءة باللغة العبرية وكذلك بدرجة كبيرة الى التحدث والكتابة بهذه اللغة. يتم تدريس الظواهر اللغوية بشكل منتظم من النص الى اللغة ومن اللغة الى النص.
الكتاب "עברית לדרך 4" مخصص للصف الرابع او الخامس.
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית
מאת: צוות מתמטיקה מטח
תיאור: פרקי הלימוד לכיתה ב - ספר 5
• כפל
• המבנה העשרוני - חלק ב
•חקר נתונים
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית
מאת: צוות מתמטיקה מטח
תיאור: פרקי הלימוד לכיתה ב - ספר 4
• חיבור וחיסור עד 20
• המבנה העשרוני - חלק א
• בעיות חיבוריות
•גימטרייה
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית
תיאור: “מטרת העל של החינוך הלשוני בבית הספר היסודי היא לטפח אדם אורייני."
(מתוך תכנית הלימודים, חינוך לשוני עברית – שפה, ספרות ותרבות, תשס"ג, עמ’ 11)
'מילה טובה' היא סדרה מתקדמת ועדכנית להוראת עברית בבית הספר היסודי.
'מילה טובה' כוללת מגוון של יצירות ספרות, טקסטים עיוניים וטקסטים מן המקורות היהודיים.
'מילה טובה' מכילה מבחר עשיר של פעילויות לתלמיד. הפעילויות נועדו להקנות אסטרטגיות קריאה; לפתח כישורי הבעה בעל-פה ובכתב בדגש על התהליך ועל הערכת התוצר; לעורר מודעות לשונית ולהרחיב ידע לשוני בשפה הדבורה ובשפה הכתובה; לטפח חיבת קריאה.
'מילה טובה' מניחה תשתית למיומנויות המאה העשרים ואחת – אוריינות דיגיטלית, למידה שיתופית, חקר וחשיבה יוצרת.
'מילה טובה' מאורגנת על פי לוח השנה – עונות, חגים וימים מיוחדים.
'מילה טובה' מזמנת לקורא הצעיר חוויה אסתטית באמצעות איורים מקוריים וצבעוניים.
הסדרה נותנת מענה מלא לתכנית הלימודים החדשה לכיתות ב-ו. לכל כיתה - ספר לימוד ומדריך למורה.
המהדורה הדיגיטלית של הספר מכילה פעילויות נוספות באתר כותר ספרי לימוד.
www.school.kotar.co.il
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית
תיאור: “מטרת העל של החינוך הלשוני בבית הספר היסודי היא לטפח אדם אורייני."
(מתוך תכנית הלימודים, חינוך לשוני עברית – שפה, ספרות ותרבות, תשס"ג, עמ’ 11)
'מילה טובה' היא סדרה מתקדמת ועדכנית להוראת עברית בבית הספר היסודי.
'מילה טובה' כוללת מגוון של יצירות ספרות, טקסטים עיוניים וטקסטים מן המקורות היהודיים.
'מילה טובה' מכילה מבחר עשיר של פעילויות לתלמיד. הפעילויות נועדו להקנות אסטרטגיות קריאה; לפתח כישורי הבעה בעל-פה ובכתב בדגש על התהליך ועל הערכת התוצר; לעורר מודעות לשונית ולהרחיב ידע לשוני בשפה הדבורה ובשפה הכתובה; לטפח חיבת קריאה.
'מילה טובה' מניחה תשתית למיומנויות המאה העשרים ואחת – אוריינות דיגיטלית, למידה שיתופית, חקר וחשיבה יוצרת.
'מילה טובה' מאורגנת על פי לוח השנה – עונות, חגים וימים מיוחדים.
'מילה טובה מזמנת לקורא הצעיר חוויה אסתטית באמצעות איורים מקוריים וצבעוניים.
הסדרה נותנת מענה מלא לתכנית הלימודים החדשה לכיתות ב-ו.
לכל כיתה - ספר לימוד ומדריך למורה.
המהדורה הדיגיטלית של הספר מכילה פעילויות נוספות באתר כותר ספרי לימוד.
www.school.kotar.co.il
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית
מאת: אלה ולסטרה
תיאור: הספר מיועד ללימוד ערבית ספרותית בחטיבות הביניים, הקניית אסטרטגיות להבנת הנקרא, נושאי לשון לפי תכנית הלימודים, אוצר מילים שימושי והבנת מושגים חשובים בתרבות ערבית. המחברת: אלה ולסטרה.
תיאור: 'מילה טובה' היא סדרה מתקדמת ועדכנית להוראת עברית בבית הספר היסודי.
'מילה טובה' כוללת מגוון של יצירות ספרות, טקסטים עיוניים וטקסטים מן המקורות היהודיים.
'מילה טובה' מכילה מבחר עשיר של פעילויות לתלמיד. הפעילויות נועדו להקנות אסטרטגיות קריאה; לפתח כישורי הבעה בעל-פה ובכתב בדגש על התהליך ועל הערכת התוצר; לעורר מודעות לשונית ולהרחיב ידע לשוני בשפה הדבורה ובשפה הכתובה; לטפח חיבת קריאה.
'מילה טובה' מניחה תשתית למיומנויות המאה העשרים ואחת – אוריינות דיגיטלית, למידה שיתופית, חקר וחשיבה יוצרת.
'מילה טובה' מאורגנת על פי לוח השנה – עונות, חגים וימים מיוחדים.
'מילה טובה' מזמנת לקורא הצעיר חוויה אסתטית באמצעות איורים מקוריים וצבעוניים.
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית
תיאור: 'מילה טובה' היא סדרה מתקדמת ועדכנית להוראת עברית בבית הספר היסודי.
'מילה טובה' כוללת מגוון של יצירות ספרות, טקסטים עיוניים וטקסטים מן המקורות היהודיים.
'מילה טובה' מכילה מבחר עשיר של פעילויות לתלמיד. הפעילויות נועדו להקנות אסטרטגיות קריאה; לפתח כישורי הבעה בעל-פה ובכתב בדגש על התהליך ועל הערכת התוצר; לעורר מודעות לשונית ולהרחיב ידע לשוני בשפה הדבורה ובשפה הכתובה; לטפח חיבת קריאה.
'מילה טובה' מניחה תשתית למיומנויות המאה העשרים ואחת – אוריינות דיגיטלית, למידה שיתופית, חקר וחשיבה יוצרת.
'מילה טובה' מאורגנת על פי לוח השנה – עונות, חגים וימים מיוחדים.
'מילה טובה' מזמנת לקורא הצעיר חוויה אסתטית באמצעות איורים מקוריים וצבעוניים.
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית
מאת: הלה קובלינר, רון כהן
תיאור: סדרת הספרים 'בשביל העברית', מבית נטע-מטח, מיועדת להוראת העברית בתפוצות לתלמידים בכיתות ו - י"ב. הסדרה מחיה את העברית באמצעות חומרי לימוד עדכניים - מודפסים ודיגיטליים.
נטע-מטח
מאת: צוות מטח .
תיאור: תורה לכיתה ג - שמות, ויקרא, במדבר, דברים.
עם ביאורים וציורים
על פי תכנית הלימודים לכיתות ג
לבתי הספר הממלכתיים
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית
מאת: מטח צוות מדע וטכנולוגיה
תיאור: הספר "כימיה ומדעי החיים לכיתה ט" - בתרגום לערבית, עוסק במושגים, בתופעות, בתהליכים ובהיבטים טכנולוגיים הנוגעים לתחומי הכימיה והביולוגיה, ובהשפעת הטכנולוגיה על החברה ועל הסביבה.
ספר לימוד זה פותח בהתאם לתכנית הלימודים החדשה של משרד החינוך, והוא כולל את כל הנושאים במדעי החיים (ביולוגיה) ובכימיה שנקבעו לכיתה ט בתכנית הלימודים המעודכנת במדע וטכנולוגיה (2013).
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית
מאת: רונית בן-ארי, חיה יצחקי, איילת רוז
תיאור: "יש ויש!" היא תכנית חדשנית להוראת השפה העברית במאה ה 21- שפותחה עבור בתי הספר העל-יסודיים באנגליה.
התכנית שמה דגש על פיתוח היכולת התקשורתית של התלמידים בשפה העברית, תוך טיפוח כל המיומנויות: האזנה, דיבור, קריאה, כתיבה וצפייה.
הנושאים הנלמדים בתכנית רלבנטיים לעולם התלמידים ומזמנים היכרות עם ישראל ועם תרבותה.
"יש ויש!" היא תכנית מדורגת ובה שלושה ספרים מודפסים ודיגיטליים השלובים זה בזה. הספרים וסביבת הלמידה המלווה אותם כוללים: טקסטים מגוונים, סרטונים, קטעי האזנה, תרגילים אינטראקטיביים, משימות הערכה, דפי עבודה המאפשרים התאמה לשונות התלמידים ומדריך למורה.
"יש ויש!" פותחה במשותף על-ידי המרכז לטכנולוגיה חינוכית (מטח) וארגון PaJeS באנגליה, בתמיכתה הנדיבה של קרן מוריס ווהל.
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית
מאת: רינה בן-שחר, אורית אילן, חיה אנקור, ורד גביש, נירה לוין, רונה מינץ, רותי נויגרטן, פזית קוטלר
תיאור: 'מילה טובה' היא סדרה מתקדמת ועדכנית להוראת עברית בבית הספר היסודי.
'מילה טובה' כוללת מגוון של יצירות ספרות, טקסטים עיוניים וטקסטים מן המקורות היהודיים.
'מילה טובה' מכילה מבחר עשיר של פעילויות לתלמיד. הפעילויות נועדו להקנות אסטרטגיות קריאה; לפתח כישורי הבעה בעל-פה ובכתב בדגש על התהליך ועל הערכת התוצר; לעורר מודעות לשונית ולהרחיב ידע לשוני בשפה הדבורה ובשפה הכתובה; לטפח חיבת קריאה.
'מילה טובה' מניחה תשתית למיומנויות המאה העשרים ואחת – אוריינות דיגיטלית, למידה שיתופית, חקר וחשיבה יוצרת.
'מילה טובה' מאורגנת על פי לוח השנה – עונות, חגים וימים מיוחדים.
'מילה טובה' מזמנת לקורא הצעיר חוויה אסתטית באמצעות איורים מקוריים וצבעוניים.
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית
מאת: צוות מתמטיקה מטח
תיאור: مسارات زائد 1: مرشد المعلّم
الوصف: يتناول مرشد المعلّم الموضوعتين:
أ. التعرّف على الأعداد حتّى 10
ب. الجمع والطرح حتّى 10
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית
תיאור: نماذج تعليميّة بروح المنهج التعليميّ الجديد للتربية اللغويّة (2009)، بحيث أُعدّت للمعلّم ليتداولها مع تلاميذه أثناء دروس التربية اللغويّة.
تهدف هذه النماذج التعليميّة إلى توسيع معرفة التلاميذ وانكشافهم على أنواع نصوص مختلفة؛ أدبيّة ووظيفيّة، وكذا على كيّفيّة تناولها ومعالجتها والتفاعل معها بصورة صحيحة وسليمة، في جميع مجالات المعرفة التي يتعلّمونها.
ישראל. משרד החינוך
תיאור: نماذج تعليميّة بروح المنهج التعليميّ الجديد للتربية اللغويّة (2009)، بحيث أُعدّت للمعلّم ليتداولها مع تلاميذه أثناء دروس التربية اللغويّة.
تهدف هذه النماذج التعليميّة إلى توسيع معرفة التلاميذ وانكشافهم على أنواع نصوص مختلفة؛ أدبيّة ووظيفيّة، وكذا على كيّفيّة تناولها ومعالجتها والتفاعل معها بصورة صحيحة وسليمة، في جميع مجالات المعرفة التي يتعلّمونها.
ישראל. משרד החינוך
תיאור: "מילה טובה" היא סדרה מתקדמת ועדכנית להוראת עברית בבית הספר היסודי.
"מילה טובה" כוללת מגוון של יצירות ספרות, טקסטים עיוניים וטקסטים מן המקורות היהודיים.
"מילה טובה" מכילה מבחר עשיר של פעילויות לתלמיד. הפעילויות נועדו להקנות אסטרטגיות קריאה; לפתח כישורי הבעה בעל-פה ובכתב בדגש על התהליך ועל הערכת התוצר; לעורר מודעות לשונית ולהרחיב ידע לשוני בשפה הדבורה ובשפה הכתובה; לטפח חיבת קריאה.
"מילה טובה" מניחה תשתית למיומנויות המאה העשרים ואחת – אוריינות דיגיטלית, למידה שיתופית, חקר וחשיבה יוצרת.
"מילה טובה" מאורגנת על פי לוח השנה – עונות, חגים וימים מיוחדים.
"מילה טובה" מזמנת לקורא הצעיר חוויה אסתטית באמצעות איורים מקוריים וצבעוניים.
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית
תיאור: 'מילה טובה' היא סדרה מתקדמת ועדכנית להוראת עברית בבית הספר היסודי.
'מילה טובה' כוללת מגוון של יצירות ספרות, טקסטים עיוניים וטקסטים מן המקורות היהודיים.
'מילה טובה' מכילה מבחר עשיר של פעילויות לתלמיד. הפעילויות נועדו להקנות אסטרטגיות קריאה; לפתח כישורי הבעה בעל-פה ובכתב בדגש על התהליך ועל הערכת התוצר; לעורר מודעות לשונית ולהרחיב ידע לשוני בשפה הדבורה ובשפה הכתובה; לטפח חיבת קריאה.
'מילה טובה' מניחה תשתית למיומנויות המאה העשרים ואחת – אוריינות דיגיטלית, למידה שיתופית, חקר וחשיבה יוצרת.
'מילה טובה' מאורגנת על פי לוח השנה – עונות, חגים וימים מיוחדים.
'מילה טובה' מזמנת לקורא הצעיר חוויה אסתטית באמצעות איורים מקוריים וצבעוניים.
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית
מאת: צוות מתמטיקה מטח
תיאור: שבילים פלוס 5:
• כפל
• המבנה העשרוני - חלק ב
• חקר נתונים
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית
מאת: צוות מתמטיקה מטח
תיאור: שבילים פלוס : 6: 
• בעיות השוואה (חיבוריות)
• כפל וחילוק וסדר פעולות
• בעיות כפליות
• נושאים נוספים (חצי ורבע, מספרים שליליים)
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית
מאת: צוות מתמטיקה מטח
תיאור: המדריך למורה עוסק בנושאים:
• חיבור וחיסור עד 20 – חלק ב
• בעיות חיבוריות
• כפל עד 20
• נושאים נוספים
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית
מאת: מירה אואן, רונית בן-ארי, נחמה ברס
תיאור: חברים בעברית היא תכנית של הוראת השפה העברית כשפה נוספת , המיועדת לתלמידים בבית הספר היסודי.  
מאת: צוות מתמטיקה מטח
תיאור: פרקי הלימוד לכיתה ב - ספר 4: • חיבור וחיסור עד 20 • המבנה העשרוני - חלק א • בעיות חיבוריות •גימטרייה
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית
מאת: צוות מטח .
תיאור: مسارات زائد 3
المؤلّف: طاقم الرياضيات في مركز التكنولوجيا التربويّة
السلسلة: مسارات زائد
سنة الإصدار: 2015
الأعمار: ابتدائية
الصفّ: الأوّل
عدد الصفحات: 168
النوع: كتاب تعليم
الوصف: "مسارات زائد" هي سلسلة كتب مدمجة بالتكنولوجيا للصفوف من الأوّل حتّى السادس.
تتلاءم هذه السلسلة مع المنهج التعليمي وتعتمد على:
• التجارب المتراكمة من تطبيق سلسلة مسارات خلال ما يزيد عن عشر سنوات ومن ردود فعل المعلّمين، المرشدين والتلاميذ
• أبحاث مختلفة في مجال تعليم الرياضيات في البلاد والعالم
• دمج موضوعات من شأنها أن تُطوّر التفكير: تمهيد للجبر، متواليات، منطق وغير ذلك.
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית
תיאור: العربيّة لغتنا للصفّ الثالث
مرشد المعلّم
كتاب التدريس العربيّة لغتنا للصفّ الثالث هو تتمّة لسلسلة كُتب العربيّة لغتنا التي تهدف إلى تنمية وتطوير المهارات اللغويّة المختلفة عند التلاميذ، بما يتلاءم مع رؤيا وأهداف المنهج الجديد للّغة العربيّة المعنيّ بالمرحلة الابتدائيّة، الصادر في العام 2009.
اخترنا، في هذا الكتاب موضوعات قريبة من عالم الطفل العصريّ، هذا الطفل الذي أَنهى مرحلة "التعلّم من أَجل القراءة"، ليبدأَ مرحلة" القراءة مَن أَجل التعلّم"؛ وَذلك من خلال مَوضوعات قريبة من عالمه. يرتكز كلّ فصل في الكتاب على موضوعة معيّنة يبدأ التّلميذ في التعرّف عَليها عن قُرب، ثمّ تتّسع نحو البعيد ونحو اعتبار التلميذ جزءًا من المجتمع الكبير. تمّ اختيار النصوص وَفق مَقروئيّة تَتلاءم مَع الفئة العمريّة المختارة، وَقد رُتّبت بَشكل تَدريجيَّ ومتسلسل تصاعديًّا؛ كلّما تقدّمنا في سير فصول الكتاب، ازدادت الصعوبة.
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית
תיאור: יחידות הוראה לכיתות ג – ו – מבוא:
פירוט כל יחידות ההוראה המוצעות למורים לחינוך לשוני בכיתות ג – ו לפי תבחינים שונים: לפי מטרות ההוראה ודגשים בהוראה, ולפי ההקשר התוכני והסוגה.
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכיתישראל. משרד החינוך
תיאור: תיאור היחידה:
התלמידים מתבקשים להכין דף מידע על קטע מהטיול שהם אמורים לטייל בו. בדף המידע יהיה מידע על המסלול, תיאור קצר והנחיות למטיילם. לשם כתיבת הטקסט יידרשו התלמידים לאתר מידע, לבחור תכנים רלוונטיים ולהכין דף מידע תוך התחשבות בנמענים (עמיתים הנערכים לטיול). לצורך זה יש לדאוג לנגישות למחשב. היחידה מזמנת קריאה, האזנה וצפייה במגוון סוגות ובמגוון דרכי ייצוג וכתביה של טקסט קצר המשלב כמה ייצוגים.
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכיתישראל. משרד החינוך
תיאור: מטרות היחידה:
- גילוי משמעויות מפורשות וסמויות ביצירה ספרותית (האולר מאת שלום עליכם).
- אפיון דמות ביצירה על פי מעשיה, דבריה, מחשבותיה וקשריה עם דמויות אחרות, הבעת עמדה ביחס ליצירה  מבחינה ספרותית וערכית.
- היכרות עם ספרות יהודית במזרח אירופה של המאה ה-19.
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכיתישראל. משרד החינוך
תיאור: العربيّة لغتنا للصفّ السادس
مرشد المعلّم
كتابُ التدريسِ العربيّة لغتنا للصفّ السادس هو تتمّة لسلسلة كُتب العربيّة لغتنا الّتي تهدف إلى تنمية وتطوير المهارات اللغويّة المختلفة عند التلاميذ، بما يتلاءم مع رؤيا وأهداف المنهج الجديد
للّغة العربيّة المعنيّ بالمرحلة الابتدائيّة، الصادر في العام 2009.
يُراعي كتاب التدريس الموضوع بين أيديكم، الخصائص العمريّة للتلاميذ، ويُجيب عن متطلّبات نموّ التلميذ العقليّ، النفسيّ والاجتماعيّ، حتّى تُسهِم اللغة في عمليّة التنمية الشاملة لشخصيّتهِ.
هذا، ويشمل كتاب التدريس نصوصًا أدبيّة ونصوصًا وظيفيّة على مختلف أنواعها تتماشى ومتطلّبات المنهج وتتلاءم والمعايير الموضوعة في الامتحانات المحلّيّة والعالميّة، بحيث تفسح النصوص على
تنوّعها للتلاميذ إمكانيّة تذوّق كلّ نوع أدبيّ أو وظيفيّ، للتعاطي معه لاحقًا من خلال مهارات اللغة الأربع ومِرقاة الفهم) سُلّم الفهم).
الجديد في هذا الكتاب، هو تخصيص فعّاليّات لتعلّم المفردات من خلال وضع استراتيجيّات تَعلّم بشكل مباشر) معالجة مقصودة للمعلومات اللغويّة)، وبشكل غير مباشر) معالجة المفردات من
خلال إدارة عمليّة التعلّم)، وذلك أنّ حجم الثروة اللفظيّة -اللغويّة يرتبط ارتباطًا وثيقًا بالقدرة على الكتابة والاستيعاب القرائيّ.
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית
מאת: science team CET
תיאור: This unit, “Introduction to Energy”, is part of an innovative science and technology series for middle school students. The series was developed according to the New Generation Science Standards (NGSS) and other international standards.
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית
מאת: science team CET
תיאור: This unit, "Atoms, Elements and the Periodic Table," is part of an innovative science and technology series for middle school students. The series was developed according to the New Generation Science Standards (NGSS) and other international standards
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית
מאת: צוות מתמטיקה מטח
תיאור: הסדרה "מסלולים" - מתמטיקה לחטיבת הביניים היא סדרה חדשה ועדכנית ללימוד מתמטיקה.
הספר עוסק בנושאים הבאים:
- משוואות - חלק א
- מספרים מכוונים
- זוויות
- שטחים
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית
הצג עוד תוצאות