עמוד:3

תוכן עניינים › הקדמה 2 ................................................................................................. › עקרונות הסדרה 5 ..................................................................................... › הרחבות ודוגמות לעקרונות הסדרה 1 .......................................................... טקסטים ספרותיים , טקסטים עיוניים – מאפיינים והדגשים בהוראה 1 ... הבעה בעל פה ובכתב 04 ..................................................................... הוראת לשון בהקשר 05 ...................................................................... הרחבה והעמקה של אוצר מילים 01 .................................................... פיתוח רמות חשיבה גבוהות 01 .......................................................... טיפוח אוריינות דיגיטלית 01 ............................................................. עידוד חיבת קריאה 42 ....................................................................... התאמה לשונות התלמידים 45 ............................................................ פירוט הטקסטים בספר לפי עולמות השיח ולפי המעגלים 41 .................. רשימה ממוינת של הטקסטים מעולם השיח העיוני לפי סוגות 33 ............ › ההישגים הנדרשים בחינוך הלשוני ומקומם בספרים לכיתה ב 32 .................. ' › פירוט הטקסטים בספר לפי תוכן ספרי התלמידים ( כולל מידע על סוגות ועולמות השיח ) 33 ................................................................................................ › הנחיות כלליות לפרקי הספרים לכיתה ב 22 ................................................ ' › פרקי הספרים לכיתה : 'ב העמקה ותוספות 21 .............................................. › מפגשים עם ספר שלם : 1 ספרי קריאה מתוך רשימת יצירות הספרות שפרסם משרד החינוך 0 35 ................................................................................. 1 משרד החינוך – המזכירות הפדגוגית , האגף לתכנון ולפיתוח תכניות לימודים . ) 1122 ( לשונית " יצירות ספרות" – " יצירות לכיתות ''' ב- 'א באתר משרד החינוך : http : // cms . education . gov . il / EducationCMS / Units / Tochniyot–Limudim / Chinuch–Leshoni / Yezirut Safrut Lhorhaa / A–B . htm

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר