עמוד:60

. 3 בשלב זה עדיין לא קראנו את הפתרון שהציע אברהם . תלמידי כיתה ב קוראים לראשונה סיפור זה , וביכולתם להציע הצעות מקוריות לפתרון . כיוונים אפשריים של הצעות לפתרון : הגרלה , מלחמה , שכנוע , קנייה , פשרה , חלוקה . בניתוח של המורה בכיתה כדאי לדבר על רווחים והפסדים , בהתאם להצעות שמעלה כל קבוצה . אם הכיתה אינה מעלה הצעות שונות ומגוונת – אפשר להציג את האפשרויות , והכיתה תדון ביתרונות ובחסרונות של כל הצעה . . 4 הקניית מילים טרום קריאה : השמאל , אימינה , הימין , השמאילה , ויפרדולהיפרד-פרידה . הקראת פס' ח-יג או האזנה למספר הסיפורים .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר