עמוד:5

. 3 לוטו 2-3 ) משתתפים ) משתמשים בשני סטים של כרטיסים . סט אחד משמש ככרטיסי מספרים . מניחים אותם בערמה במרכז . מערבבים את שאר הכרטיסים ומחלקים 4-6 כרטיסי תרגילים לכל משתתף . כל משתתף מניח את כרטיסי התרגילים שלו גלויים לפניו . כל משתתף בתורו לוקח כרטיס מספר מהערמה ובודק אם הוא הפתרון של אחד התרגילים שלו . אם כן - הוא מניח אותו על כרטיס התרגיל . אם לא - הוא מחזיר אותו לתחתית הערמה . המנצח : המשתתף הראשון שמכסה את כל כרטיסי התרגילים שלו . . 4 שלושה ברצף 2-4 ) משתתפים ) משתמשים בלוחות משחק המצורפים בנספחים בסוף המדריך . בכל שלב של הלימוד יש לבחור בלוח המתאים . כל תלמיד מקבל לוח משחק . מניחים את כרטיסי התרגילים בערמה . כל משתתף בתורו לוקח כרטיס תרגיל . אם התוצאה של התרגיל נמצאת בלוח שלו , הוא מניח עליה את הכרטיס . המנצח : מי שמסמן ראשון שלושה תרגילים ברצף ( בטור , בשורה או באלכסון . ( . 5 בדיקה עצמית בעזרת כרטיסי התרגילים אפשר להשתמש בכרטיסי התרגילים גם לבדיקה עצמית . התלמיד לוקח ארבעה כרטיסים מאוסף הכרטיסים שלו ומניח אותם על השולחן כך שהתרגילים כלפי מעלה ( התוצאות רשומות על גב הכרטיסים . ( התלמיד פותר את התרגילים בעל - פה ובודק אותם על ידי הפיכת הכרטיסים . אם הוא פתר נכון את כל התרגילים , הוא יכול לקחת ארבעה כרטיסים אחרים . אם לא , הוא רושם לעצמו את התרגילים שלא הצליח לפתור - המשימה שלו תהיה לזכור את התרגילים האלה בעל - פה בימים שלאחר מכן .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר