עמוד:32

הוראת 4 אזורים ראשיים בישראל + האזור שלי ( עמודים 108-198 בספר הלימוד ) אופציה : 1 כל אחד מהאזורים הראשיים נלמד ש"ש 4 . כדי לעמוד בלוח זמנים חשוב ללמד את 2 העמודים הראשונים המציגים את האזור והסוגיה המרכזית וכן לבחור עוד 2 מדמויות המומחים המבי אים נקודות מבט חשובות להבנת האזור ( לפי שיקול דעת המורה . ( ל עבודת חקר האזור שלי : ש"ש 10 אופציה : 2 בוחרים ללמד לעומק 2 אזורים . אחד מהם הוא האזור שהיישוב שלכם הוא חלק ממנו , ואזור נוסף לפי שיקולכם . סה . ש " ש 12 כ" 4 ש ' - כל תלמיד בוחר להתמחות באזור שלישי נוסף ( למידה עצמית או בקבוצות . ( לעבודת חקר האזור שלי : ש"ש 10 אופציה : 3 למידה בקבוצות : כל תלמיד מתמחה באזור אחד ( יוצרים קבוצות לפי האזורים השונים ) ש"ש 8 – במליאת הכיתה : הקבוצות מציגות במליאה נושאים חשובים ומרכזיים שלמדו על האזור שבחרו להתמחות בו ש"ש 8 – לעבודת חקר האזור שלי : ש"ש 10 שימו לב : כל מורה רשאי לבחור את הדרך הראויה בעיניו ללמידה משמעותית של הנושא , בהתאם לצורכי הלומדים , המורה ובית הספר .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר