עמוד:46

5 א . כתבו ד מספר דו ספרתי ( שאינו עשרות שלמות , ( והשלימו את שאר המספרים . תרנגלת ֹ הטילה דיצים . האכר סדר את הדיצים דתבניות , דכל תבנית 10 דיצים . הוא הצליח למלא תבניות , ונשארו לו דיצים . תרגיל : ב . כתבו ד מספר דו ספרתי אחר ( שאינו עשרות שלמות , ( והשלימו את שאר המספרים . תרנגלת ֹ הטילה דיצים . האכר סדר את הדיצים דתבניות , דכל תבנית 10 דיצים . הוא הצליח למלא תבניות , ונשארו לו דיצים . תרגיל : י ֵ ש לי שיטה מיחדת ֻ : כשאני צריכה לחלק מספר ד , 10 אני יודעת מה תהי ֶ ה התוצאה דלי לבצע את פעלת החלוק . דִּיּוּ ן : נסו להסדיר את השיטה של סימה . האם השיטה טובה גם כשמחלקים דמספר אחר , שונה מ 10 ( למשל , כשמחלקים ד (? 8 מדוע ? ג . השלימו ד את המספר המתאים . תרנגלת ֹ הטילה דיצים . האכר סדר את הדיצים דתבניות , דכל תבנית 10 דיצים . הוא הצליח למלא 6 תבניות , ונשארו לו 9 דיצים . תרגיל :

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר