עמוד:36

2 כתבו לכל שבר מספר מעורב או מספר שלם השווה לו . ( היעזרו בציור או במקלות שברים . ) דוגמה דיון : האם בסעיף ד כתבתם מספר מעורב ? הסבירו : 3 כתבו שבר מתאים . דוגמה גם בפעילויות שבעמודים 37 - 36 יש תלמידים שפותרים בעזרת מקלות השלישים ומקלות השישיות , יש תלמידים שנעזרים בציור ויש תלמידים שמחשבים " בראש " . בסוף החוברת מצורף דף קרטון ובו כרטיסי מספרים לגזירה . בשלב זה של הלמידה מתאים לשחק במשחקים שונים שבהם משתמשים בכרטיסי השלישים והשישיות בלבד מבין השברים ובכרטיסי המספרים השלמים . הצעות למשחקים – במדריך למורה .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר