עמוד:56

עמוד 94 פעילות 4 כאן התלמידים מזהים מצולעים בתוך מצולעים אחרים . פעילות זו מורכבת יותר מהפעילות הקודמת , שכן יש לא ַ חד בראש קטעים ולהפוך אותם לצלע אחת וכן להתעלם מצורות אחרות . אלה הטרפזים האפשריים : פעילות 5 בכיתות שיש בהן מקרנים מומלץ - לסיכום הפעילות - לרכז על הלוח את הטרפזים השונים שסרטטו התלמידים ולנסות למיין אותם לסוגים שונים , לדוגמה : מיון לפי " הכיוון " של זוג הצלעות המקבילות בטרפז ( האם הן " עומדות " או " שוכבות " ) , מיון לטרפזים שיש בהם זוויות ישרות ולטרפזים שאין בהם זוויות ישרות . הנה דוגמאות לטרפזים אפשריים :

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר