עמוד:66

הטיעונים נגד .1 .2 .3 .4 .5 הטיעונים בעד .1 .2 .3 .4 .5 א. האם הסיכום מביע דעה אישית? ב. האם יש דוגמות, פירוט? ג. מהו הנושא המרכזי? ד. האם יש פסקת פתיחה? ה. האם בסוף הסיכום יש סיום - הכללה של הדברים או מסקנה? ו. תארו את לשון הסיכום - הניסוח, הפיסוק, הכתיב וכדומה. פעילות :8 קריאת מאמר לקראת סיכום קראו קריאה מעמיקה את המאמר "היש עוד מקום פנוי לטלוויזיה בביה"ס?" בעמ' ,80 וענו על השאלות הבאות. א. מהו הרעיון המרכזי של המאמר? ב. מהו הקשר בין כותרת המאמר לתוכנו? ג. מה יחסה של המחברת לתופעה המתוארת במאמר? נמקו את תשובתכם בעזרת מובאות מהמאמר. ד. המאמר שואל את השאלה: אז מדוע הטלוויזיה לא עברה את מבחן בית–הספר? )פסקה ג( .1 אילו תשובות כותבת המאמר משיבה? .2 האם היא מסכימה עם התשובות האלה? נמקו את תשובתכם. ה. מהי הנימה שבה הכותבת מסיימת את המאמר? ו. בפסקה א הכותבת משתמשת בכינויים שונים למקלט הטלוויזיה. ציינו שלושה כינויים כאלה. פעילות :9 סיכום בתרשים העתיקו את התרשים הבא למחברתכם, וסכמו את פסקות א-ה של המאמר "היש עוד מקום פנוי לטלוויזיה בביה"ס?" בתרשים זרימה. בסיכומכם התייחסו לטענה של המאמר, וכן לטיעונים בעד ונגד ולהמלצת הכותבת. הטענה: המלצה: ???? ???? ???? ???? ???? ???? ???? ???? ???? ???? ???? ????

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר