עמוד:8

פעילות :5 בודקים הוראות פעילות :5 בודקים הוראות פעילות :5 בודקים הוראות פעילות :5 בודקים הוראות פעילות :5 בודקים הוראות (פעילות בקבוצה - המשך) א. בדקו את ההוראות שכתבתם בפעילות קודמת: האם ברור מי המשתתפים וכמה משתתפים? האם מצוין מה צריך להכין? האם סדר הפעילות ברור? האם ההוראות מובנות? האם הן מלאות, ברורות, מדויקות? ב. החליפו את ההוראות בין הילדים בקבוצה ובדקו: האם הקוראים יוכלו לשחק את המשחק באופן תקין על-פי ההוראות? ג. תקנו את ההוראות שכתבתם, והציעו הצעות לשיפור ההוראות של האחרים. התאמה לנמען - כאשר כותבים הוראות, כדאי לשים לב שהן מובנות ומדויקות, ושיהיה בהן המידע הנחוץ. נסו לקרוא את ההוראות שכתבתם, כאילו אתם מישהו אחר, שאינו מכיר את המשחק. חשבו על הנמען, כלומר - הקהל שההוראות מיועדות לו. לדוגמה: אם המשחק מיועד לילדים - צריך לחשוב האם הילדים יבינו את ההוראות. תיקון ההוראות

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר