עמוד:17

ישר המספרים בסוף החוברת יש דף של ישרי מספרים. השתמשו בו בפעילויות הבאות לפי הצורך. חרגול מתקדם בקפיצות של .01, בכל פעם הוא יוצא מהנקודה 0. מצאו לאן יגיע. אפשר להיעזר בסימון קפיצות על ישר המספרים שבסוף החוברת. .0 10 .1.5 5 2.5 0 1 23 דוגמה7 קפיצות - לנקודה 7.0 ב .0 10 .5 01 7.0 א|בקפיצה אחת קפיצות ב|ב10 קפיצות ג|ב15 אל המספר הנתון 2בכמה קפיצות של .01 יגיע החרגול מ0 דוגמה0 ב5 קפיצות .5 א| .11 ב| .17 ג| 2.5 ד| 3 3חרגול, צפרדע וקנגורו יצאו מהנקודה .03 וכל אחד מהם התקדם בארבע קפיצות שוות. לכל אחד מהם יש גודל קפיצה אחר. כתבו לפי הסדר את המספרים שביקר בהם כל אחד בדרכו. קפיצות של 1.0.03 |א , , , , .03 |ב , , קפיצות של 1 , , קפיצות של 10 .03 |ג , , , , כאן מתאים רבדף 12.

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר