עמוד:3

למשפחה , המטרה המרכזית בפרק זה היא ללמד את התלמידים דרך שיטתית לפתרון בעיות דו שלביות ולאחריהן בעיות רב שלביות . התלמידים לומדים לפרק בעיה דו שלבית ( או רב שלבית ) לבעיות חד שלביות ולהחליט על סדר הפתרון של הבעיות החד שלביות שיוליך למציאת הפתרון לבעיה כולה . התלמידים מכירים דרכים שונות לפתרון אותה בעיה ולומדים מהו הקשר ביניהן . בסוף תהליך הלמידה התלמידים יכולים לפתור כל בעיה בעזרת אוסף של תרגילים פשוטים או בעזרת תרגיל שרשרת אחד . בפרק מתמקדים בקשר המילולי שבין הנתונים השונים ולומדים לנתח מה מייצג כל אחד מהמספרים בחישוב שבעזרתו פותרים את הבעיה . כמו בפרקים הקודמים של בעיות מילוליות גם בסוף פרק זה יש אוסף של בעיות לא שגרתיות שבעזרתן התלמידים מפתחים אסטרטגיות פתרון כלליות . אנו מאחלים לילדיכם לימוד פורה ומהנה .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר