שלום אורח - כניסה החשבון שלי מדף הספרים שלי תיקיות התוכן שלי
חפש שם ספר חפש בכל התוכן
עמוד:160

שאלות . 1 בכותרת מדובר על תיאום מופלא בין שותפים . מי הם השותפים ? . 2 שורה 19 נפתחת במילים : "זאת הסיבה שסבך הצמחים הוא גם מקום מצוין לקינון ולגידול של גוזלי הציפורים . " היכן בפרק תחפשו את הסיבה ? סמנו את התשובה הנכונה . א . בהמשך של אותה הפסקה ב . בפסקה הקודמת לשורה זאת ג . בהמשך המשפט ד . בפסקה הבאה . 3 הסבירו במילים שלכם מהן הסיבות לכך שהסבך הוא מקום מצוין לקינון . . 4 בסבך החורש נוח לתקשר בעזרת הקול . כתבו 4 מילים או ביטויים ( שמות , פעלים , שמות פעולה ) מן הטקסט , הקשורות לתקשורת בין הציפורים . דוגמה : קריאות . . 5 בשורות 2-1 כתוב : "ייתכן שאתם שומעים את הגדרון או אולי את הבולבול , את השחרור או את הסבכי שחור הראש " . המילה סבכי היא : סמנו את התשובה הנכונה . א . שם תואר ב . שם עצם ג . פועל ד . מילת יחס . 6 לסבך החורש יש יתרונות אחדים לציפורי השיר . כתבו במילים שלכם שלושה מיתרונות אלה . . 7 בשורה 25 כתוב "החורש מציע לדייריו שפע של מזון עשיר " .... למי הכוונה במילה דייריו ? סמנו את התשובה הנכונה . א . לבני האדם ב . לצמחים ג . לציפורים ד . לפירות . 8 קראו שוב את הכותרת של הקטע ציפורי שיר בסבך החורש - התיאום המופלא בין השותפים , ואת 12 השורות הראשונות שלו . האם אפשר לדעת מחלק זה של הטקסט מהו יחס הכותבים לנושא שעליו כתבו ? הביאו דוגמה .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר
מטח, המרכז לטכנולוגיה חינוכית,חברה לתועלת ציבורית (חל"צ)
© כל הזכויות שמורות למרכז לטכנולוגיה חינוכית ולמוציאים לאור השותפים
אינדקס הספרים תקנון הספרייה על הספרייה עזרה