עמוד:110

8 לסיכום , מה איזבל זוממת ... ? א . מדוע היא שלחה מכתבים בשמו ובחותמתו של אחאב ? ב . מדוע היא דאגה לכך שיהיו שני עדים ? ג . מדוע איזבל העלילה על נבות שהוא קילל את המלך ואת ה ? ' ד . איך כל אלה יעזרו לה להשיג את מטרתה - להעביר לידי אחאב את הכרם של נבות !? 9 קראו פס' - 16-11 בתנ"ך או בקומיקס . א . האם המזימה של איזבל הצליחה ? בססו את תשובתכם על ציטוט מתאים מהפסוקים . ב . האם כרם נבות אכן שייך לאחאב כעת ? בססו את תשובתכם על ציטוט מתאים מהפסוקים . בית המשפט ! פס' 29-17 ברור שהתרחש פה מעשה נבזי של רצח ! לדיון בכיתה מי אשם , לדעתכם - אחאב ? איזבל ? בני הבליעל ? זקני העיר ? העדה ? נבות ? מישהו אחר ? הציעו - מי הם האשמים ? במה אשם כל אחד ? היעזרו ב"טופס בית המשפט" שלפניכם . פסק הדין * פס' 19-17 10 קראו פס' . 19-17 לפי העמדה של ה' ואליהו : א . מי האשם היחיד ? בססו את תשובתכם על ציטוט מתאים מהפסוקים . ב . מהו "סעיף האישום ? " בססו את תשובתכם על ציטוט מתאים מהפסוקים . איזבל ממש מיהרה לטפל בעניין ... נכון ! קראו שוב את פס' . 9-8 יש שם רצף של פעלים . בתנ"ך - רצף של פעלים בפסוק מלמד על מהירות רבה ... ! או על התרגשות , או על החלטיות ! זה ממש נורא , מה שעשו לנבות ! נכון ! והוא בכלל לא אשם ! שימו לב ! כמו בבית המשפט , יכולים להיות כמה אשמים . וכמו בבית המשפט - כאשר מאשימים מישהו , צריך להגדיר מהו "סעיף האישום" - כלומר , במה הוא אשם . * פסק דין - החלטה סופית של בית המשפט בעניין מסוים .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר