עמוד:113

} return betPercentage ; } כעת , נשנה את האירוע Page–Load כך שיכלול הגרלה של ערך הניקוד הבסיסי בין 1 ל- , 100 ונשמור אותו במשתנה : baseNum { public void Page–Load () הגדרת עצם להגרלת מספרים אקראיים Random rnd = new Random (); // הגרלת מספרים אקראיים } baseNum = rnd . Next ( 1 , 101 ); n 3 = rnd . Next ( 1 , 10 ); n 2 = rnd . Next ( 1 , 10 ); n 1 = rnd . Next ( 1 , 10 ); // כמו-כן , נשנה את הפונקציה CalculatePoints שבה נזמן את הפונקציה GetBetPercentage כדי לאחזר את אחוז ההימור , ונחשב את הניקוד בהתאם לערך הניקוד הבסיסי שהוגרל ושאוחסן ב- baseNum ( באירוע : ( Page–Load double points ; { double CalculatePoints () אחזר את אחוז ההימור int percentage = GetBetPercentage (); // קבע את הניקוד לפי אחוז ההימור הבסיסי שהוגרל // האם המספרים זהים ? points = baseNum * ( 1 . 0 + percentage / 100 . 0 ); if (( n 1 == n 2 ) && ( n 2 == n 3 )) // else points = baseNum * ( 1 . 0 - percentage / 100 . 0 ); return points ; { בחלק שבו מעצבים את תגובת השרת , נוסיף שדה טקסט לקליטת אחוז ההימור ונכתוב את התסריט בצד השרת מחדש : " + n 1 + " " + n 2 + " " + n 3 + " < br /> " { if ( Page . IsPostBack ) < % : המספרים שהוגרלו הם Response . Write ("

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר