עמוד:146

שאלה 3 . 17 כתבו אתר למשחק המחשב ' נחש מה יצא לי . ' דף הבית של האתר ( היישום ) יטיל ארבע קוביות משחק , כלומר , יגריל ארבעה מספרים בין 1 ל6- וישמור אותם בעצמים מטיפוס . Application דף הבית יפנה את הגולש לדף המשחק . בדף המשחק יתבקש המשתמש לנחש ( בטופס ) מהם הערכים של הטלות הקובייה ( המשתמש יתבקש להכניס ארבעה ערכים בין 1 ל . ( 6- לאחר שליחת הטופס יקבל המשתמש הודעה על מספר הניחושים הנכונים . שאלה 3 . 18 הוסיפו לאתר המשחק ' נחש מה יצא לי ' את שמו ואת התוצאה שהשיג משתמש אשר ניחש נכונה את כמות המספרים הגדולה ביותר . שמרו את התוצאה הטובה ביותר ואת שמו של המשתמש שהשיג אותה במשתנים מהטיפוס . Application אם התקבלה תוצאה טובה יותר , שאלו לשמו של המשתמש ושמרו את שמו ואת התוצאה שהשיג . שאלה 3 . 19 הוסיפו לאתר המשחק ' נחש מה יצא לי ' מידע סטטיסטי , המציג את מספר הגולשים שניחשו נכונה מ0- עד 4 ניחושים . הוסיפו חמישה משתנים מהטיפוס , Application שכל אחד מהם מייצג ניחוש נכון – מ0- ניחושים נכונים ( כלומר , המשתמש לא ניחש אף מספר ) עד 4 ניחושים נכונים . בכל פעם שגולש מנחש מספר , עדכנו את המשתנה המתאים . להלן דוגמה לפלט :

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר