עמוד:6

לסיכום עבדו נא על פי העקרונות המומלצים למעלה . זכרו ו ספר הלימוד שלפניכם מציע שפע הסברים , חומרי לימוד , הרחבות והעמקות ו והתערבותכם נדרשת בעיקר בתחום הבחירה ? אחרי שתלמדו כל פרק , הן במקרא והן בספר הלימוד , יהיה עליכם לבחור משפע החומרים המוצעים את החלקים המתאימים לתלמידיכם - בכיתה ובבית . עשו זאת מתוך היכרותכם את התלמידים ואת האקטואליה הרלוונטית , בחרו את משימות הלימוד המתאימות , ושיעורי המקרא שתיצרו ירתקו את תלמידיכם , יעניינו ויאתגרו אותם . בהמשך תמצאו הצעות עקרוניות ללימוד הפרקים עצמם . שירה ואמנות בפרקי המקרא שילבנו קטעי שירה ותמונות של יצירות אמנות . אנו מאמינים שהקשר ליצירות אמנות חשוב מאוד ומשרת מטרה כפולה ו העשרת עולמו של התלמיד באמצעות יצירות של גדולי האמנות העברית והבין-לאומית , והבנתו שהתנ"ך משמש מקור השראה לאמנים , משוררים וסופרים לאורך הדורות , וגם בזה הרלוונטיות שלו . משום כך מומלץ לעסוק לפחות בחלק מיצירות האמנות , ואם הזמן אינו מאפשר זאת - יעסקו בהן התלמידים במסגרת שיעורי הבית .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר