עמוד:332

ניסיון שני : עתה הגידה נא לי ! - פסוקים 12-10 9 א . לפי פסוק - 10 כיצד מנסה דלילה לפתות את שמשון להגיד לה מה כוחו גדול ? דלילה משקה את שמשון במים . דלילה מחביאה את שמשון באוהל . דלילה מחביאה את שמשון על הגג . דלילה כועסת על שמשון על כך ששיקר לה , ושואלת אותו שאלה ישירה . ב . קראו את תשובתו של שמשון בפסוק . 11 האם היא אמת או שקר ? הסבירו את תשובתכם . ג . לפי פסוק - 12 האם דלילה פועלת לפי הדברים שגילה לה שמשון ? ד . כיצד ניצל שמשון ? ה . עכשיו שמשון ודאי יכול להבין מה דלילה מתכננת ... מה שמשון יכול להבין ? ניסיון שלישי : עד הנה התלת בי ! - פס' 14-13 10 א . לפי פסוק - 13 כיצד מנסה דלילה לפתות את שמשון להגיד לה במה כוחו גדול ? דלילה יוצאת לקראת שמשון בתופים ובמחולות . דלילה בוכה בחלון . דלילה שרה שיר . דלילה ממש כועסת על כך ששמשון שיקר לה ודורשת שיפסיק ! היא שואלת את שמשון שאלה ישירה . ב . קראו את תשובתו של שמשון בפסוק . 13 האם היא אמת או שקר ? הסבירו את תשובתכם . ג . לפי פסוק - 13 האם דלילה פועלת לפי הדברים שגילה לה שמשון ? ד . כיצד ניצל שמשון ? פס' 10 התלת בי - לעגת לי . ותדבר אלי כזבים - שיקרת לי . ( כזב = שקר ( . עתה - עכשיו . הגידה נא לי - הגד לי , בבקשה . פס' 11 אם אסור יאסרוני - אם יאסרו אותי . בעבתים חדשים אשר לא נעשה בהם - בחבלים חדשים שעדיין לא השתמשו בהם . והייתי כאחד האדם - אהיה כמו כל אדם . פס' 12 וינתקם - קרע אותם . כחוט - כמו חוט ( שהוא דק יותר מחבלים . ( פס' 13 הגידה לי - הגד לי ! אם תארגי את שבע מחלפות ראשי עם המסכת - אם תשתמשי בשיער שלי כמו שמשתמשים בחוטים לאריגת בד . המסכת היא מכשיר מיוחד לאריגה ( דומה לנול . (

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר