עמוד:103

שאלה 25 . 4 ענו שוב לשאלה , 25 . 3 כאשר תדר המקור הוא . 5 kHz מהלך הניסוי נבצע פעמיים את כל שלבי הניסוי פעם אחת כאשר תדר מתח המקור הוא , 500 Hz ופעם נוספת כשהתדר הוא . 5 kHz מדידה של המתח על המשרן , של הזרם העובר דרכו , ושל הפרש הזמנים ביניהם . 1 בנו על משטח העבודה שבתוכנת ההדמיה את המעגל המוצג באיור . 25 . 6 . 2 הריצו את המעגל , ולחצו לחיצה כפולה על הצלמית של משקף התנודות . הרחיבו את הצג של משקף התנודות על-ידי לחיצה על הלחצן . Expand הפסיקו את פעולת המעגל . שנו את מצב הבקרים של משקף התנודות עד שיתקבלו צורות גלים נוחות לקריאה . העתיקו והדביקו בדוח הניסוי את צורות הגלים כפי שהן נראות על הצג של משקף התנודות . רשמו על גבי הסרטוט את הכינוי של צורת הגל , את המתחים משיא-לשיא ואת הפרש הזמנים בין שני הגלים . חשבו ורשמו בסרטוט את הזרם דרך המשרן . . 3 שנו את התדר של מחולל האותות . 5 kHz ^ . 4 בצעו שוב את ההוראות בסעיף . 2 מדידה של המתח על הקבל , של הזרם העובר דרכו , ושל הפרש הזמנים ביניהם . 5 בנו על משטח העבודה שבתוכנת ההדמיה את המעגל המוצג באיור . 25 . 7 שנו את התדר של מחולל האותות . 500 Hz ^ . 6 הריצו את המעגל , ולחצו לחיצה כפולה על הצלמית של משקף התנודות . הרחיבו את הצג של משקף התנודות על-ידי לחיצה על הלחצן . Expand הפסיקו את פעולת המעגל . שנו את מצב הבקרים של משקף התנודות עד שיתקבלו צורות גלים נוחות

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית

ישראל. משרד החינוך


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר