עמוד:195

אחרי קריאת החלק הראשון ) בעמוד 176 ( והקניית המילים החדשות ) מתורגמות ( הילדים יוכלו להבין בקלות את שתי הפסקות האחרות . בעבודה עם מתקדמים אפשר להציע להם לקרוא בכוחות עצמם את החלק השני , ולוודא בשיחה שהבינו את רצף העלילה . אחרי הקריאה : מבקשים מהילדים לאתר ולסמן בסיפור בעלי חיים ( זאב , כבשה , תרנגולת ) , צבעים ( לבנה , אדומה ) . בעבודה עם מתקדמים אפשר לבקש לסמן את המשפטים החוזרים , ולהגיד להם שזו דרכו של סיפור עם , שיש בו חזרות . אחרי קריאה והבנה של הסיפור אפשר להציע לקבוצות של 5 ילדים להציג את הסיפור . התפקידים - זאב , כבשה , תרנגולת , ילד ומספר / ת .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר