עמוד:201

קוראים עלילון לפני הקריאה : מספרים לילדים שיקראו עלילון על ארבעה חברים שרוצים לעזור לחבר חולה . שואלים ( רצוי בעברית גם אם בקצרה , כסקר בעל פה כשהמורה מציגה את האפשרויות ) - מה הם עושים כשיש בכיתה ילד / ה חולה : מדברים אתו בטלפון ? שואלים את אבא ואימא שלו איך הוא מרגיש ? הולכים לבית שלו ? עוזרים לו בלימודים ? המילים החדשות והמבנה הלשוני החדש : תחבושת , בית חולים ; אני רוצה להקליט , יכול לעזור . קוראים את העלילון בשלבים המתוארים לקריאת העלילון הראשון במדריך זה . אחרי הקריאה : מזמינים ילדים לקריאת העלילון בתפקידים . שואלים בעל פה על מידע גלוי : מי בבית חולים ? מה קרה ? מה יש לאמיר על העיניים ? מי רוצה לעזור לאמיר ? מי רוצה להקליט לאמיר סיפורים ? מי רוצה להקליט לאמיר שירים ?

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר