עמוד:53

א . חזרה ( 18 = 6 × 3 ) . אפשר להציע לתלמידים הזקוקים לכך להוסיף שורה לטבלה שבה יחשבו במפורש 1 . את מספר הדקות המתאים ל- 10 הינה הטבלה, הציור, התרגילים והתשובה המתאימים ל סעיף א : 6 . חני עזרה לאמא במטבח במשך שעה . מהשעה היא הדיחה כלים . כמה דקות היא הדיחה כלים ? 3 10 א . אפשר להציג את הבעיה בטבלה ולפתור אותה בעזרת ציור . השלימו את הפתרון בטבלה ובציור וענו . = 2 : 3 עם המורה תשובה : חני הדיחה כלים דקות . הסבירו את הציור ואת התרגילים ואת הקשר שלהם לטבלה . דד יוןיון כמה ? איזה חלק ? 60 דקות 1 העזרה כולה הדחת כלים 3 10 דקות 6 6 6 6 6 6 6 6 6 6 60 6 = 10 : 60 = 3 6 18 18 18 18 הינה הטבלה והציור המתאימים ל סעיף ב : 2 5 מהשעה הכינה חני ארוחת ערב . כמה דקות היא הקדישה להכנת ארוחת ערב ? ב . היעזרו בטבלה ובציור וענו . כמה ? איזה חלק ? דקות 1 העזרה כולה דקות הכנת ארוחת ערב 60 2 24 5 ב דיון שבעקבות סעיף ג התלמידים נשאלים כיצד השלימו את הטבלה . איך השלמתם את הטבלה דד יוןיון בסעיף ג ? ג . בשאר הזמן חני אירגנה את המטבח . השלימו את הטבלה המתאימה לארגון המטבח . כמה ? איזה חלק ? דקות 1 העזרה כולה דקות ארגון המטבח 60 3 18 10 53

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר