עמוד:82

ב . חילוק מספרים עשרוניים ב- 10 , ב- 100 וב- 1,000 א 16 = 6 . 1 # = ב 160 = 6 . 1 # = 10 100 במשוואה ש בסעיף ג אחד הגורמים ( 100 ) והמכפלה ( 107 ) גדולים פי 10 מאחד הגורמים ( 10 ) והמכפלה ( 7 . 10 ) שבמשוואה שב סעיף ד . אם כך הגורם השני בשתי המשוואות הוא זהה ( 07 . 1 ) . ג 107 = # 100 = ד 7 . 10 = # 10 = 07 . 1 07 . 1 ב פעילות 27 התלמידים עוסקים בהמרת יחידות מידה במספרים עשרוניים כדי לסרטט מלבנים על פי הנתונים . כדי לפתור את סעיפים א – ד יש להמיר את כל המידות הנתונות לסנטימטרים, ואז לסרטט מלבן בהיקף הנתון . הינה פתרונות אפשריים לסעיפים אלה : 27 . סרטטו על קווי הרשת מלבן לפי המבוקש בכל סעיף וענו . כתבו את האות של הסעיף ליד כל מלבן . 1 ס מ א . מלבן שהיקפו 1 דצ"מ ב . מלבן שהיקפו 4 . 0 דצ"מ ג . מלבן שהיקפו 08 . 0 מטר ד . מלבן שהיקפו 120 מ"מ ה . ה מלבן בעל השטח הגדול ביותר שהיקפו 2 . 0 מטר . מה שטחו ? ו . ה מלבן בעל השטח הקטן ביותר שהיקפו 2 . 0 מטר . מה שטחו ? 10 4 8 12 ׳׳ ס מ ׳׳ ס מ ׳׳ ס מ ׳׳ ס מ ג ב א ד 82

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר