עמוד:85

ב . חילוק מספרים עשרוניים ב- 10 , ב- 100 וב- 1,000 2 . כותבים על הלוח כמה תרגילים ואת התוצאות שלהם, לא לפי הסדר . לדוגמה : = - 1 1021 . = + 100 1 21 . = # 10 1 21 . = 10 1 21 : . = - 1 0 1 21 . . = # 00 1 1 21 . = 10 211 : התוצאות ( לא לפי הסדר ) : 11 . 2 1 . 11 211 1 . 21 110 , 2 1 . 121 21 מבקשים מהתלמידים לבחור את התוצאה המתאימה לכל תרגיל ולנמק . חשוב לכתוב גם תרגילי חיבור וגם תרגילי חיסור כדי שלא יפתרו את הפעילות באופן אוטומטי . 3 . כותבים על הלוח תרגילים שחסר בהם אחד המספרים וחסרה הפעולה וכותבים את תוצאות התרגילים . לדוגמה : מבקשים מהתלמידים להשלים את החסר . בב דד קו את עצקו את עצ ממ ככ םם עמודי 123 בחלק הזה חוזרים על החומר שנלמד ביחידות א ו-ב בפרק, והוא משמש לבדיקה עצמית של התלמידים . 567 . 113 = . . . . . . . 567 . 13 67 . 135 = . . . . . . . 567 . 13 567 . 3 = . . . . . . . 567 . 13 7 . 1356 = . . . . . . . 567 . 13 3567 . 1 = . . . . . . . 567 . 13 85

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר