עמוד:111

ד . חילוק מספרים עשרוניים ב פעילות 41 , המסומנת כפעילות אתגר, עוסקים בקשר שבין תרגיל החילוק לתוצאה שלו ברמה גבוהה יותר מבפעילויות דומות קודמות . דוגמה לדרך פתרון ב סעיף א : 1 = 45 . 3 : 45 . 3 . אם רוצים שהתוצאה תהיה גדולה מ- 1 , יש לחלק במספר קטן מ- 45 . 3 ( כי אז 45 . 3 ייכנס בו יותר מפעם אחת ) . הינה ההכללות שיש להשלים בפעילות : 41 . כתבו שלושה מספרים מתאימים בכל סעיף . א מהמספר . השלימו : כל המספרים המתאימים גדולים / קטנים ב מהמספר . השלימו : כל המספרים המתאימים גדולים / קטנים 45 . 3 < : 45 . 3 ג מהמספר . השלימו : כל המספרים המתאימים גדולים / קטנים 45 . 3 < : 45 . 453 . 3 < : 45 . 3 1 > : 45 . 13 > : 45 . 3 1 > : 45 . 3 345 . 0 > : 45 . 3453 . 0 > : 45 . 3 345 . 0 > : 45 . 3 45 . 3 1 10 קטנים גדולים קטנים אתגראתגר יוצא מן הכלל עמוד 161 – ראו פירוט בסוף המדריך ( עמודים 151 - 164 ) פעילויות 42 , 44 ו- 45 משלבות בין פעולת הכפל ופעולת החילוק במספרים עשרוניים . בפעילויות אלה מומלץ להשתמש במחשבון . 111

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר