עמוד:117

שוב חישוב הינה פתרונות אפשריים של פעילויות 3 ו- 4 : 3 . בכל לוח יש ארבע נקודות אדומות . בחרו שלוש מהן וסרטטו ביניהן קטעים כך שתיווצר הזווית המבוקשת . סמנו כל זווית בקשת . א זווית חדה ב זווית ישרה ג זווית קהה א ב 4 . בחרו שלוש נקודות על המעגל וסרטטו ביניהן שני קטעים כך שתיווצר הזווית המבוקשת . סמנו כל זווית בקשת . זווית ישרהזווית חדה ג זווית קהה ב פעילות 5 חשוב לוודא שהתלמידים אינם קובעים את גודל הזווית על פי אורך הקרניים, אלא על פי גודל המפתח ביניהן . ב פעילות 6 על התלמידים לאמוד את גודלי הזוויות על סמך הידע שלהם על זוויות שהם מכירים . למשל, ב סעיף ג רואים שהזווית קטנה מזווית שטוחה, כלומר קטנה מ-° 180 , ולכן התשובות ° 190 ו-° 230 נפסלות . התשובה ° 110 קרובה יחסית לזווית ישרה, ולכן נפסלת אף היא . לפיכך 117

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר