עמוד:121

מבוא לפרק • פירוק והרכבה : מנסים לפרק את הבעיה לבעיות פשוטות יותר, פותרים אותן ומרכיבים את פתרונותיהן כך שיתקבל הפתרון של הבעיה המקורית . • הסתמכות על בעיות קודמות הדומות לבעיה הנתונה . • שימוש במרכיבים מסייעים : כינויים ותבניות . בעיות כוללות ביחידה זו יש אוסף של בעיות דו-שלביות ורב-שלביות המתבססות על מה שלמדו התלמידים בשנים קודמות ויש בהן אינטגרציה של נושאים שונים במתמטיקה מתחומים שונים . אפשר ואף רצוי להציע לתלמידים לפתור את הבעיות בזוגות או בשלשות . עבודה משותפת יכולה לתרום רבות למוטיבציה, ללמידה וגם לשיח על דרכי פתרון שונות . אפשר להיעזר במחשבון בפתירת הבעיות בפרק לפי הצורך . ד נ יאל, אל תהיה עצוב . יש לי ק ח ד ש ג בעיה כ וללת ? ש פ ותר כ ל בעיה ! 121

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר