עמוד:133

ב . בעיות כוללות א מ ש הל כ תי לישו ב 00 : 20 והתעוררתי ב 48 : 11 . מ ש ה זמ שיש נ תי הוא ב ד יוק ל פ י ה נ תו נ י ש מ ו פ יעי ב ד יאגר מ ה ! מ פ ר השעות שא נ י ער בשבוע ג ד ול פ י 3 ממ פ ר השעות שאתה ער בשבוע . בשישה שבועות יש נ תי כ 500 שעות . מ פ ר השעות שא נ י יש בי ממ ה הוא כ מ פ ר השעות שאתה יש בשתי י ממ ות . ב 10 הש נ י הבאות אש כ 58,400 שעות ! מ פ ר השעות שא נ י יש בחו ד ש הוא כ מ פ ר השעות שאתה יש בשש י ממ ות . טיגריס מי אני ? טיגריס מי אני ? מי אמר למי ? כתבו שתי אפשרויות : ל- ל- חתול אוזנן חום נחש פיתוןכלב ים אטלנטי פיל אסייתי אוזנן חום מי אמר למי ? ל- חתול מי אני ? מי אמר למי ? כתבו שתי אפשרויות : ל- ל- חתול כלב ים אטלנטי סוסכלב ים אטלנטי מי אני ? כתבו את כל האפשרויות : טיגריס, נחש פיתון, אוזנן חום א נ י מ בלה יותר מ % 60 מ חיי בשי נ ה . ב סעיף ב התלמידים מתבקשים לכתוב חידה משלהם ולפתור אותה . אפשר להציע להם לכתוב חידות שונות מהתבנית המוצעת בעזרת הנתונים שבדיאגרמה . מומלץ להציג בכיתה מגוון חידות שכתבו התלמידים ולבקש מחבריהם לנסות לפתור אותן . העיסוק בבעיות שכתבו התלמידים מרחיב את מגוון הבעיות שהתלמידים נחשפים אליהן . במחקרים נמצא שככל שתלמידים כותבים בעיות מורכבות יותר, כך הם יודעים לפתור בעיות מורכבות יותר . 133

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר