עמוד:153

מבוא לדוגמה : יש שתי קבוצות של תלמידים הרשומים לחוגים בכיתה ו 3 בבית הספר "ניצנים" : קבוצה A : "חוג כדורגל" – בקבוצה זו כל תלמידי הכיתה הרשומים לחוג הכדורגל . קבוצה B : "חוג קפוארה" – בקבוצה זו כל תלמידי הכיתה הרשומים לחוג הקפוארה . חוג קפ ו א ר ה חוג כדור ג ל מאיר נדב איתי אופיר יפתח אורי יונתן קבוצה B : קבוצה A : אפשר לראות בתרשים שבע קבוצות : מי בקבוצה ? תיאור הקבוצההקבוצה בתרשים קבוצה A – האליפסה בעלת קו 1 תלמידי כיתה ו 3 הרשומים המתאר הכתום בתרשים מאיר, אופיר, לחוג הכדורגל יונתן, איתי ויפתח קבוצה B – האליפסה בעלת קו 2 תלמידי כיתה ו 3 הרשומים המתאר הכחול בתרשים איתי, יפתח, נדב לחוג הקפוארה ואורי הקבוצה של כל האיברים 3 המשותפים לקבוצה A ולקבוצה B – האזור המשותף לשתי האליפסות תלמידי כיתה ו 3 הרשומים לחוג הכדורגל וגם לחוג הקפוארה איתי ויפתח הקבוצה של כל האיברים השייכים 4 לקבוצה A ולא לקבוצה B – האזור הכתום בתרשים תלמידי כיתה ו 3 הרשומים לחוג הכדורגל ולא לחוג הקפוארה מאיר, אופיר ויונתן הקבוצה של כל האיברים השייכים 5 לקבוצה B ולא לקבוצה A – האזור הכחול בתרשים תלמידי כיתה ו 3 הרשומים לחוג הקפוארה ולא לחוג הכדורגל נדב ואורי הקבוצה של כל האיברים השייכים 6 לקבוצה A או לקבוצה B או לשתיהן, כלומר כל האיברים בדיאגרמה – שתי האליפסות בתרשים תלמידי כיתה ו 3 הרשומים לחוג הכדורגל או לחוג הקפוארה או לשניהם מאיר, אופיר, יונתן, יפתח, איתי, נדב ואורי הקבוצה של כל האיברים שאינם 7 שייכים לקבוצה A ואינם שייכים לקבוצה B – האזור הנמצא מחוץ לתרשים כל מה שאינו תלמיד בכיתה ו 3 בבית ספר "ניצנים" הרשום לחוג הקפוארה או לחוג הכדורגל או לשניהם כל הדברים האחרים בעולם 153

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר