עמוד:31

ד . פעולות בשברים שהמכנים שלהם שווים מבקשים מהתלמידים להמציא שאלות דומות בעצמם ולהציגן לכיתה . ב פעילויות 34 ו- 37 מפנים את התלמידים לעבוד במחברת . מומלץ מאוד לא לוותר על החלק הזה בפעילויות משתי סיבות : ראשית, חשוב לתרגל מיומנויות של ארגון דף וכתיבה במשבצות ולא בתוך מסגרת . שנית, הצורך למצוא אפשרויות נוספות לאותה משימה מחזק את תובנת המספרים ומפתח גמישות מחשבתית ויצירתיות בקרב התלמידים . ב פעילות 39 כדאי לוודא שהתלמידים מבינים איך לקרוא את הדיאגרמה . בפרט כדאי לדון במספר המתאים לכל שנת . כמויות הגלידה שנמכרו ביום אחד בגלידריית "טעמים" ליטרים 9 8 7 6 5 4 3 2 1 0 טעם קרמל וניל שוקו פטל בננה תות 31

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר