עמוד:61

ג . מאיות - הכרה ב פעילות 3 מייצגים את המספרים בארבע דרכים : 1 1 100 1101001,000 10 11 שבר או = מספר מעורב 1 1 מספר עשרוני 01 . 1 100 דד וגוג ממ הה בכל סעיף נתון אחד הייצוגים, והתלמידים מתבקשים להשלים את שאר הייצוגים . ב פעילות 4 , נוסף על ייצוג המספרים בטבלת המבנה העשרוני, במספר עשרוני ובשבר או במספר מעורב, התלמידים מתבקשים לייצג את המבנה העשרוני של המספר בתרגיל . פעילויות 5 – 10 מציגות את הנושא של מספרים עשרוניים שבהם שתי ספרות שונות מ- 0 מימין לנקודה העשרונית, כלומר מספרים שגם ספרת העשיריות שלהם וגם ספרת המאיות שלהם שונות מ- 0 . פעילות 5 היא פעילות שיש לפתור עם המורה . כך יש להשלים את ציור הריבועים : תלמידים שעדיין אינם זוכרים את ערכי הספרות לפי מיקומם יכולים להיעזר בטבלת המבנה העשרוני . מספר טבלת המבנה העשרוני פירוק לפי עשרוני מספר מעורב המבנה העשרוני או שבר 1 110 10 8 20 08 . 0 + 20 08 . 20 82 1 דד וגוג ממ הה 100 100 5 . לפניכם מספר עשרוני : צבעו את הריבועים לפי המספר . = 2 : 3 עם המורה 53 . 1 הסבירו מדוע הצביעה שלכם מתאימה למספר הנתון . דד יוןיון 61

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר