עמוד:20

ג . חילוק במאונך להלן הפתרונות של סעיף ב : ב . האם אפשר לסדר את החרוזים בקבוצות כך ? סמנו V או X . 6 חרוזים בכל קבוצה 4 חרוזים בכל קבוצה 3 חרוזים בכל קבוצה 17 חרוזים בכל קבוצה 10 חרוזים בכל קבוצה 8 חרוזים בכל קבוצה גם ב סעיף א של פעילות 24 התלמידים מתבקשים לכתוב תרגילי כפל המתאימים לחישוב מספר החרוזים בציור . דוגמאות לתרגילים : = 24 × ,5 = 8 × ,15 = 8 × 3 × 5 . 24 . לפניכם ציור של חרוזים אדומים . א . כתבו תרגילי כפל המתאימים לחישוב מספר החרוזים : ב סעיף ב אי אפשר לסדר את החרוזים בקבוצות שוות של 16 חרוזים . 20

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר