עמוד:51

שוב חישוב אפשר לציין בפני התלמידים את הסימטריות שבמיקום המספרים החיוביים והשליליים על הישר משני צידי ה- 0 . ב פעילות 9 אפשר להיעזר בדרכים שונות לסדר את המספרים, כמו להפוך את כולם למספרים עשרוניים או לשברים . כדאי לדון עם התלמידים בדרכים שהשתמשו בהן . הינה הפתרונות של הפעילות : 9 . סדרו את המספרים לפי גודלם . הקטן ביותרהגדול ביותר 1 . 0 1 10 - 100 - 01 . 0 - 1 - 10 5 1 1 - 5 1 . 0 01 . 0 - 10 - 100 - 10 הינה הפתרון של פעילות 10 : 10 . מתחו קווים מכל המספרים המתאימים אל הקרון הריק . בב דד יקהיקה האם מצאתם שני מספרים מתאימים ? 9,999 - 10,010 - 11,000 - 10,001 - 10,101 - 10,000 - 10,100 - < < ל מ ה אתם כ ל כ ך שליליים ? 51

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר