עמוד:81

שוב חישוב ב פעילות 6 כדאי לדון עם התלמידים בשאלה כיצד אפשר להשלים את הסימן המתאים בלי להשתמש במכנה משותף . לדוגמה, הסבר אפשרי ב סעיף א : 7 - 5 13 12 < א 4 1 4 . 7 ) , התוצאה שווה בערך ל- 2 בתרגיל שמשמאל אם מחסרים מ- 5 שבר השווה בערך לחצי ( 12 16 = 4 ) . 13 , קטן מ- 4 ( כי 4 השבר שמימין, 4 ב סעיף ב אפשר להיעזר בצמצום : 4 2 9 + 210 2 = 315 + 5 3 = 5 ולכן : = 4 2 9 + 10 15 15 ב 5 כ מ ה ירקות יש בקערת הסל ט ? ש נ י שלישים פ ל פ ל, שתי עגב נ יות וחצי, ש מ י נ ית בצל, מ ל פפ ון אח ד וש נ י עלים של חסה . כ מ ה ירקות ז ה יוצא ? 81

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר