עמוד:34

34 גילויים : דומינו | ט . זוגות של מספרים | © כל הזכויות שמורות למטח 4 . הָכִינוּ חוֹבֶרֶת שֶׁתִּקָּרֵא חֻקֵּי דּוֹמִי-דּוֹל וְתָאֲרוּ בָּהּ תּוֹפָעוֹת מְעַנְיְנוֹת הַקְּשׁוּרוֹת לְהַרְחָבַת מִשְׂחַק הַדּוֹמִינוֹ . אַתֶּם יְכוֹלִים לְהוֹסִיף סִרְטוּטִים, דִּיאַגְרָמוֹת, אִיּוּרִים אוֹ כָּל דָּבָר אַחֵר שֶׁיּוֹסִיף לַתֵּאוּר . פעילות זו היא פעילות סיכום הדורשת עבודה ממושכת ( יותר משיעור אחד ) . אפשר לתת לקבוצות תלמידים להכינה כפרויקט . רצוי להנחות את התלמידים ולהזכיר להם דרכי פתרון ומסקנות שהוסקו במהלך עבודתם בפעילויות קודמות . הצעות לדיון מסכם לסיכום כדאי להתמקד בנושאים האלה : • מציאת חוקיות הקיימת במעבר מדומינו לדומינו העוקב ( פעילות 1 ) . • עובדות מעניינות על דומינו 13 ( פעילות 2 ג ) • הצעות לדרכים שונות למציאת מספר האבנים במשחק ( פעילות 3 ) .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר