עמוד:14

| מדריך למורה - פרק 1 14 רוב שואל על אנימציה בעזרת לולאה רון צילם את עצמו ב- 6 תנועות ריקוד והוסיף אותן כתלבושות לדמות הרקדן . א . רון כתב לרקדן את התסריט שלפניכם . מה יקרה בלחיצה על הרקדן ? רון הפעיל את האנימציה כמה פעמים . בכל פעם התחילה האנימציה כשהרקדן ב . במצב אחר . כתבו לרקדן תסריט נוסף כך שהאנימציה תתחיל תמיד כשהרקדן במצב התחלה . רון רוצה לשנות את האנימציה כך שבלחיצה על ג . הרקדן יתחלפו התלבושות רק עד שהרקדן יגיע למצב סיום והאנימציה תיפסק . ציירו את הלבנה החסרה במקום ההוראה לעולמים . כאשר לוחצים על דמות זו התלבושת הבאה חכה 5 . 0 שניות לעולמים High Hat נגן צליל 1 התחלה 2 צעד ריקוד 1 3 צעד ריקוד 2 4 צעד ריקוד 3 5 צעד ריקוד 4 6 סיום בלחיצה על הרקדןבלחיצה על הרקדן הוא ייראה רוקד ללא הפסקה וישמיע צליל בין צעד ריקוד אחד לאחר . הערה : בדוגמה זו נבחר צליל קצר ( High Hat ( המשתלב עם תזמון הסבבים בלולאה . כאשר לוחצים על התחלה קבע תלבושת ל כאשר לוחצים על דמות זו התלבושת הבאה חכה 5 . 0 שניות חזור 5 פעמים High Hat נגן צליל עבודה עצמית ( ביחידים או בזוגות ) : . 5 הזמינו את התלמידים לחשוב כיצד ירצו להציג את עצמם ( או כל דמות אחרת שהם אוהבים ) , לתכנן יישומון דומה ולכתוב בספר את התכנון שלהם . לתלמידים שבוחרים לספר על עצמם כדאי להמליץ להציג נושאים שהם גאים בהם והיו רוצים לשתף אותם ולא נושאים שהם עלולים בדיעבד להצטער שבחרו בהם . הפנו את התלמידים לדפי בניית היישומון בספר ואפשרו להם לבנות יישומון דומה בסקראץ' לפי הדוגמה של שרון . עודדו את התלמידים לבדוק את היישומון שלהם ביחס למחוון ולהציגו בפני הכיתה . . 6

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר