עמוד:18

| מדריך למורה - פרק 1 18 הדגימו כיצד שני הצלילים מתנגנים במקביל להחלפת התלבושת ואת החיבור בין האפקט הנראה לאפקט הנשמע . שאלו כיצד אפשר לגרום לשרון להגיב לנגינת הסקסופון ולסקסופון להמשיך לנגן רק לאחר התגובה של שרון . הזכירו את ההבדל בין ההוראה שדר מסר להוראה שדר מסר וחכה . ההוראה שדר מסר וחכה משדרת את המסר לכל הדמויות ( ולבמה ) ומחכה עד לסיום כל התגובות למסר זה . הערה : בכיתות מתקדמות תוכלו להחליף את קוד נגינת הסקסופון בתסריט יעיל יותר, מבוסס לולאה, המשתמש במשתנה ששמו מספר הצליל : כאשר לוחצים על דמות זו C Sax נגן צליל עד לסיום התלבושת הבאה D Sax נגן צליל עד לסיום התלבושת הבאה E Sax נגן צליל עד לסיום כלי נגינה וחכה שדר מסר כאשר לוחצים על קפוץ אל y 75 : x : 65 - 80 קבע גודל ל % סקסופון 1 קבע תלבושת ל אני מנגנת בלהקה . אמור למשך 2 שניות הכלי שלי הוא סקסופון . אמור למשך 2 שניות כלי נגינה כאשר מתקבל מסר 1 ל מספר הצליל קבע 1 ב מספר הצליל שנה כאשר לוחצים על דמות זו חזור 7 פעמים מספר הצליל נגן צליל עד לסיום התלבושת הבאה

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר