עמוד:22

| מדריך למורה - פרק 1 22 הדגמת שלב התכנון על ידי המורה : . 4 שתפו את הכיתה בבחירת תחביבים או מאפיינים עבור הדמות שבחרתם ביחידה הקודמת . דוגמה : אם הדמות שבחרתם להדגמה היא דוד בן גוריון, אחד החפצים יכול להיות תמונה של מגילת העצמאות, ובלחיצה עליה יישמע קולו של דוד בן גוריון מדבר . עבודה עצמית : . 5 הזמינו את התלמידים לחשוב כיצד ירצו להרחיב את הצגת הדמות שבחרו ביחידה הקודמת, תוך בחירת 3 – 4 דמויות משנה . זכרו להציג לתלמידים את המחוון לפני שהם מתחילים בתכנון הפרויקט . אפשרו להם לבחור אם יציגו את עצמם או דמות הקשורה לתחום דעת שהם לומדים ( דמות תנ"כית, גיבור ספר או דמות מעוררת השראה אחרת ) . הפנו את התלמידים לדפי בניית היישומון בספר ואפשרו להם לבנות יישומון דומה בסקראץ' לפי הדוגמה של "הכירו את שרון טוב יותר" . בקשו מהתלמידים להציג פרויקטים מסוגים שונים בפני הכיתה . . 6

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר