עמוד:25

מדריך למורה - פרק 1 | 25 חזרו לדמותו של קודי ושאלו כיצד הוא "יֵדע" שנלחץ הדגלון של אורלנדו . התשובה היא על ידי שינוי ד . הרקע ( אפשר גם להשתמש במסרים, שכן גם שינוי רקע וגם מסר יוצר אירוע , אך השימוש בשינויי הרקעים יהיה קל יותר לבנייה ) : תוכלו להוסיף לקודי אנימציה קצרה הכוללת אמירות, תנועה והחלפת תלבושות, למשל צילום סלפי . לאחר הביקור של קודי באורלנדו החזירו את הרקע למפת העולם : ה . כתבו קוד לקודי ולדגלון כך שכשהרקע משתנה למפת העולם, הם יוחזרו למצבם ההתחלתי : ו . שכפלו את הדגלון של אורלנדו וצרו דמות חדשה שתייצג את הדגלון של טוקיו : ז . אורלנדו כאשר הרקע משתנה ל קודי באורלנדו קבע תלבושת ל איזה כיף ! אנחנו באורלנדו ! אמור למשך 2 שניות אורלנדו כאשר הרקע משתנה ל קודי באורלנדו קבע תלבושת ל איזה כיף ! אנחנו באורלנדו ! אמור למשך 2 שניות מפת העולם קבע רקע ל מפת העולם כאשר הרקע משתנה ל קודי קבע תלבושת ל 70 - y : 0 קפוץ אל x : אמור לחצו על דגלון העיר שתרצו לבלות בה . למשך 2 שניות מפת העולם כאשר הרקע משתנה ל הצג במה דמות רקע 1 0 0קודי כיווןגודל y x 100 90 הצגה אורלנדו קודי שכפול יצוא מחיקה

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר