עמוד:27

מדריך למורה - פרק 1 | 27 הפעילו את המשחק ושאלו מה הבעיה . ט . תשובה : בלחיצה על הדגלון של אורלנדו, הרקע משתנה לאורלנדו, הדגלון של אורלנדו נעלם, אך הדגלון של טוקיו נשאר מוצג ( ולהיפך ) . הוסיפו לדגלון של אורלנדו את ההתאמה המתאימה – כאשר הרקע משתנה לטוקיו הדגלון של אורלנדו יוסתר : הוסיפו לדגלון של טוקיו תסריט דומה : כאשר הרקע משתנה לאורלנדו הדגלון של טוקיו יוסתר . הדגמת שלב התכנון על ידי המורה : . 4 הדגימו רעיון אישי למסע משלכם, ובו רקעים מתחלפים באופן דינמי, על פי בחירת השחקן . תוכלו לקשר זאת לתחום הדעת . לדוגמה, אם ברצונכם לערוך מסע בהיסטוריה – תוכלו לשאול את השחקן על תקופות היסטוריות שונות או להציג מסע במקומות שביקרתם בהם . תוכלו גם להפוך זאת למסע וירטואלי – למשל בסרטים או בספרים . שלב העבודה העצמית : . 5 הגדירו לתלמידים את המשימה ( קישור לתחום דעת שתרצו או מסע פתוח כלשהו ) ובקשו מהם לכתוב את רעיונותיהם . הדגישו כי מטרת התרגיל היא להציג מסע באופן מעמיק ומעניין . לאור זאת, הדגימו לתלמידים חלוקת זמן נכונה, כך ששלב התכנון יקבל את מלוא הזמן הנדרש . במידת הצורך, הנחו את התלמידים כיצד לכתוב את מנגנון המשחק . פרויקט שכזה עשוי לארוך מספר שעות עבודה, ולכן החליטו מראש אם להקדיש לו כמה שיעורים או לתת אותו כשיעורי בית לתלמידים . החליטו על דרך הצגת הפרויקטים בכיתה . . 6 ודאו כי גם תוכן המשחק מקבל משקל בהערכה . אורלנדו קבע רקע ל הסתר הסתר כאשר לוחצים על כאשר לוחצים על דמות זו 105 y : 200 - קפוץ אל x : הצג טוקיו כאשר הרקע משתנה ל מפת העולם כאשר הרקע משתנה ל הצג

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר