עמוד:37

מדריך למורה - פרק 2 | 37 הדגימו את השימוש בהוראה הסתובב על פי ההצעה הבאה ( תוכלו גם להציע לתלמידים לחקור זאת ג . על פי ההוראות בספר בסוף היחידה ) : 1 . פתחו חלון חדש של סביבת סקראץ' ולחצו על צור לבניית פרויקט חדש . 2 . מחקו את דמות החתול ובחרו דמות של עכבר במבט על : 3 . מקמו את העכבר במרכז הבמה ושנו את כיוונו לאפס בעזרת ההוראה 0 פנה לכיוון . 4 . הציגו את ההוראות הסתובב עם כיוון השעון ו הסתובב נגד כיוון השעון מהקבוצה תנועה : 5 . הפעילו את ההוראה הסתובב 60 מעלות מספר פעמים וצפו בתוצאה . בניגוד להוראה פנה לכיוון, כל הפעלה תגרום לפלט שונה ( שתלוי במיקום ההתחלתי של העכבר ) . 6 . תוכלו לדון כיצד המשתנה כיוון משתנה בכל הפעלה של ההוראה הסתובב . 7 . כדאי להזכיר כי המשתנה כיוון קובע את כיוון ההתקדמות של הדמות ( ולאו דווקא את כיוון הראש שלה, במקרה של דמות אדם ) . תנועה מראה צלילים אירועים בקרה מפעילים חיישנים משתנים הלבנים שלי תנועה 10 זוז צעדים הסתובב 15 מעלות הסתובב 15 מעלות מיקום אקראי קפוץ אל

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר