עמוד:39

מדריך למורה - פרק 2 | 39 פעילות בכיתה צרו פרויקט חדש עם דמות העכבר . הפנו את דמות העכבר לכיוון מעלה א . בעזרת ההוראה 0 פנה לכיוון . סובבו את העכבר 60 מעלות בכיוון השעון ב . בעזרת ההוראה הסתובב 60 מעלות . לאיזה כיוון העכבר פונה כעת ? . סובבו את העכבר פעם נוספת 60 מעלות בכיוון השעון ג . בעזרת ההוראה הסתובב 60 מעלות . לאיזה כיוון העכבר פונה כעת ? . 60 מעלות 120 מעלות רוב שואל על הסתובב ועל פנה לכיוון טליה ונגה רצו לכתוב קוד כך שהעכבר יפנה למטה ( לכיוון 180 ) ויזוז 150 צעדים עד שיגיע לגבינה הנמצאת שם . דמות העכבר פונה ימינה ( לכיוון 90 ) . כל אחת מהן כתבה את הקוד באופן שונה . לאיזה כיוון יפנה העכבר לאחר הפעלת כל אחד מקטעי הקוד ? הסבירו . א . באיזה קטע קוד משיגים את התוצאה המבוקשת ? ב . הסבירו מה ההבדל בין ההוראה הסתובב 15 מעלות להוראה 15 פנה לכיוון ? ג . הקוד של נגההקוד של טליה הסתובב 180 מעלות 150 זוז צעדים 180 פנה לכיוון 150 זוז צעדים במהדמות רקע 0 133 - עכבר כיווןגודל 1 y x 100 90 הצגה 90 עכבר : כיוון בקוד של טליה העכבר יסתובב 180 מעלות – כלומר יפנה שמאלה ( ולא אל הגבינה ) . בקוד של נגה העכבר יפנה מטה – לכיוון הגבינה . בקטע הקוד של נגה . ההוראה הסתובבהסתובב משנה את כיוון הדמות ב- 15 מעלות יחסית לכיוון הקודם . ההוראה פנה לכיווןפנה לכיוון קובעת את כיוון הדמות ל- 15 מעלות .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר