עמוד:50

| מדריך למורה - פרק 3 50 2 . באופן דומה, כתבו את התסריטים של כדור הבדולח והקוסם : הציגו את שני תסריטי הקוסם זה לצד זה ובקשו מהתלמידים לתאר במה הם שונים ובמה הם דומים . תשובה : השוני – שם הפריט המופיע בהוראת אמור . הדמיון – כל השאר, כלומר רצף ארבע ההוראות הבאות . שאלה : האם תוכלו לתת שם אחד לרצף ההוראות הזה ? תשובה : הוראות אלה מבצעות את חיזוק הקסם ולכן קוראים להן קסם מחזק . דגשים : במקום לשכפל את אותו הקוד בדיוק במקומות שונים, אפשר ליצור לבנה חדשה שתבצע את רצף ההוראות הזה ולהשתמש בה בכל אחד מהתסריטים . קוד משוכפל באותו התסריט אפשר לקצר בעזרת יצירת לולאה . קוד משוכפל בתסריטים שונים אפשר לקצר על ידי יצירת לבנה חדשה . אותן הוראות של חיזוק הקוסם 1 ב חיים שנה רוח רפאים 10 - שנה אפקט ב 10 שנה גודל ב שרביט כאשר מתקבל מסר מצאתם את שרביט הקסמים ! אמור למשך 1 שניות 1 ב חיים שנה Jump נגן צליל רוח רפאים 10 - שנה אפקט ב 10 שנה גודל ב כדור בדולח כאשר מתקבל מסר מצאתם את כדור הבדולח ! אמור למשך 1 שניות Jump נגן צליל 1 ב חיים שנה Jump נגן צליל רוח רפאים 10 - שנה אפקט ב 10 שנה גודל ב קסם מחזק 1 ב חיים שנה רוח רפאים 10 - שנה אפקט ב 10 שנה גודל ב כדור בדולח כאשר מתקבל מסר מצאתם את כדור הבדולח ! אמור למשך 1 שניות Jump נגן צליל כדור בדולח שדר מסר קוסם 1 גלוש שניות אל הסתר כאשר לוחצים על דמות זו

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר