עמוד:54

| מדריך למורה - פרק 3 54 הרחבה - סיום המשחק ז . אם החיים של הקוסם נגמרו – הקוסם נעלם לתמיד והמשחק מסתיים . אם לקוסם יש 6 חיים – הקוסם הופך לאשף והמשחק מסתיים : זכרו להסתיר את הדמויות בקבלת המסר המשחק הסתיים ולהציגן בלחיצה על הדגל הירוק . הדגמת שלב התכנון – על ידי המורה : . 4 בחרו עולם משלכם שבו יתרחש המשחק . לדוגמה : בחינוך – בחרו בדמות של ילד או ילדה המצויים במצוקה ודמויות של ילדים המחזקים או מחלישים אותם . במדעים – בחרו בדמות של מדורה ודמויות של חומרים המלבים או מחלישים את האש . בחינוך תזונתי – בחרו בדמות של אדם ודמויות של מאכלים בריאים ומזיקים המשפיעים על בריאותו . אפשר לשלב את המשחק בכל תחום, כאשר פריטים מסוימים מייצגים תשובה נכונה ופריטים אחרים מייצגים תשובה שגויה . לעולמים קוסם קבע תלבושת ל הצג אשף קבע תלבושת ל כאשר לוחצים על 0 y : 50 קפוץ אל x : עזרו לי להסיר את הכישוף . אמור למשך 1 שניות הכישוף הושלם, אני נעלם . אמור למשך 1 שניות כל הכבוד ! הצלחתם להסיר את הכישוף אמור לחצו על פריטי הקסם . אמור למשך 1 שניות 3 ל חיים קבע 80 קבע גודל ל % רוח רפאים 30 קבע אפקט ל חיים 6 = אם אז חיים 0 = אם אז המשחק הסתיים שדר מסר המשחק הסתיים שדר מסר הסתר 100 - y : 170 - קפוץ אל x : y - 100 : 170 - קפוץ אל x : הצג הצג חכה 3 שניות צפרדע שדר מסר קוסם 1 גלוש שניות אל הסתר הסתר כאשר לוחצים על דמות זו כאשר לוחצים על המשחק הסתיים כאשר מתקבל מסר

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר