עמוד:63

מדריך למורה - פרק 3 | 63 הרחבות נוספות א . במשחק מסירים את הכישוף התלמידים בנו לבנה ללא קלט . כעת הם יישמו את הידע שרכשו ביחידה זו על יצירת לבנה עם קלט, כדי לשפר את הקוד של המשחק . חזרו למשחק מסירים את הכישוף ושנו את הלבנה קסם מחזק ללבנה עם קלט : הקלט של הלבנה החדשה יהיה אביזר קוסמים שנבחר ( שרביט, מצנפת או כדור בדולח ) , ולפעולות הלבנה תתווסף גם האמירה מהו האביזר שנבחר ( הוראת אמור ) . היכנסו למשחק "מסירים את הכישוף" . כדי לשנות את הלבנה קסם מחזק יש לבצע את השלבים האלה : 1 . עדכון מבנה הלבנה עצמה ( שתכלול קלט ) . 2 . עדכון הגדרת הלבנה ( שתשתמש בקלט ) . 3 . עדכון המקומות שמשולבת בהם הלבנה החדשה ( כשיוכנס הקלט המתאים ) . עדכון הלבנה בדמות הקוסם בלשונית הקוד בחרו בקבוצה הלבנים שלי . לחצו בעזרת הלחצן הימני בעכבר על הלבנה קסם מחזק ובחרו באפשרות ערוך ( הערה : לחלופין, אפשר ללחוץ בעזרת הלחצן הימני בעכבר גם על לבנת ההגדרה או על הלבנה המשולבת בקוד ) . בחלון שנפתח : - שנו את שם הלבנה לקסם מחזק בעזרת . - לחצו על הכפתור הוסיפו קלט מספר או טקסט ובשדה הכתיבה שנוצר בלבנה תנו שם לקלט, לדוגמה שם האביזר . - לסיום לחצו על אישור . גם לבנת ההגדרה והלבנים המשולבות בקוד יתעדכנו בהתאם . עדכון הגדרת הלבנה עדכנו את לבנת ההגדרה כך שתשתמש בקלט כדי לומר את שם האביזר שנבחר . לשם כך, הוסיפו הוראת אמור ( היעזרו בהוראה חבר מהקבוצה מפעילים כדי לחבר את המשפט מצאתם את עם הערך של המשתנה שם האביזר ) : קסם מחזק בעזרת 1 ב חיים שנה רוח רפאים 10 - שנה אפקט ב 10 שנה גודל ב Jump נגן צליל שם האביזר קסם מחזק בעזרת הגדר 1 אמור מצאתם את שם האביזר חבר למשך שניות

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר