עמוד:69

מדריך למורה - פרק 3 | 69 תזכורת : החיישן שאל והמתן נמצא בקבוצה חיישנים . המשתנה תשובה מכיל את הקלט שהמשתמש כתב, וגם הוא נמצא בקבוצה חיישנים . בלחיצה על כל דמות רוב יציג אותה באנגלית . כדאי לדון בשאלה כיצד רוב ידע שדמות הפיל ה . למשל, נלחצה ( תשובה : באמצעות מסרים ) . הדגימו את הנוחיות שהלבנה החדשה מאפשרת בכתיבת הקוד וניהולו . הערות נוספות : מומלץ לעבור עם התלמידים על ההסבר לגבי שאר הלבנים הנמצאות בהרחבות תרגום וטקסט לדיבור ( פירוט על הלבנים מופיע בספר לתלמיד, פרק 5 , יחידה ב, לומדים אנגלית עם רוב ) . כהרחבה אפשר לשאול את המשתמש איזו שפה תרצה ללמוד היום ולהשתמש בתשובה שלו . יש לוודא ששם השפה נכתב בצורה מדויקת . הדגמת שלב התכנון – על ידי המורה : . 4 תוכלו להשתמש ביישומון כדי לתרגל נושאים משיעורי שפה כגון פעלים, אוצר מילים מתוך סיפור וכדומה . בהתאם לנושא שרוצים לתרגל, בחרו את העולם, את הדמות הראשית ואת שאר הדמויות . פיל כאשר מתקבל מסר כאשר לוחצים על דמות זו פיל שדר מסר זה פיל תרגם והקרא

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר