עמוד:75

מדריך למורה - פרק 4 | 75 הפעילו את הקוד . לחצו על דמויות המצפן, המפה והעששית ( הסדר אינו משנה במשחק זה ) והדגימו שהערכים נכנסו לרשימה : הדגישו כי לאחר איסוף כל כלי, שמו מתווסף לסוף הרשימה ואורכה גדל ב- 1 . סיכום ביניים – מהי רשימה ? ה . ברשימה שומרים אוסף של ערכים . לדוגמה, אפשר לשמור ברשימה את שמות כל הכלים שהשחקן אוסף במהלך המשחק . בקשו מהתלמידים לתאר את מאפייני הרשימה : לרשימה יש שם המתאר את הערכים שהיא שומרת, לדוגמה, כלים . כל ערך ברשימה נקרא פריט . לדוגמה, הפריטים ברשימה זו הם "מפה", "מצפן" ו"עששית" . לכל פריט ברשימה יש מיקום . לדוגמה, ברשימה זו המפה היא הראשונה ברשימה, המצפן שני וכן הלאה . אורך הרשימה שווה למספר הפריטים שבה . בדוגמה זו אורך הרשימה הוא 3 . + כלים אורך 3 1 2 3 = מפה מצפן עששית + כלים אורך 1 1 = מפה כלים : 1 . מפה 2 . מצפן 3 . עששית

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר