עמוד:80

| מדריך למורה - פרק 4 80 בלחיצה על כל אחת מדמויות אותיות הקוד הסודי בדקו - אם האות אינה נמצאת ברשימת האותיות, הוסיפו אותה לרשימה והזיזו אותה למרכז הבמה ; אם האות נמצאת ברשימה, סימן שהשחקן כבר לחץ עליה ( ואין צורך להוסיפה לרשימה או להזיזה למרכז הבמה ) : הציגו את הלבנה : אותיות מכיל דבר ? הנמצאת בקבוצה משתנים . ביטוי זה בודק אם פריט מסוים נמצא ברשימה . במקום המילה דבר יש לכתוב את הפריט שרוצים לבדוק את הימצאותו ברשימה . כדי לבדוק אם פריט אינו נמצא ברשימה יש להשתמש במפעיל לא : עבור אותיות שאינן שייכות לקוד הסודי הוסיפו אמירה מתאימה . לדוגמה : פיצוח הקוד ומציאת האוצר ב . שאלו : כיצד תדעו שהקוד הסודי פוצח ? תשובה : יש לחכות עד שאורך הרשימה יהיה שווה ל- 3 . הוסיפו לדמות של יוני את ההוראה : השלימו את הקוד של יוני כך שהרקע ישתנה במציאה של שלוש האותיות : כאשר לוחצים על דמות זו 35 - y : 1 40 גלוש שניות אל x : אותיות הוסף ק ל לא אותיות מכיל ק ? אזאם אותיות מכיל ק ? לא כאשר לוחצים על דמות זו נסו אות אחרת . אמור למשך 2 שניות = אותיות האורך של 3 חכה עד ש כאשר לוחצים על . . . חכה עד ש אותיות הסתר רשימה מצאתי קבע רקע ל = אותיות האורך של 3 Cymbal Crash נגן צליל

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר