עמוד:81

מדריך למורה - פרק 4 | 81 הצגה והסתרה של דמויות האותיות ג . הסתירו את דמויות האותיות כשהרקע מתחלף למצאתי והציגו אותן בתחילת המשחק : הדגמת שלב התכנון על ידי המורה : . 4 תכננו את הקוד הסודי והחליטו אם הוא יורכב מאותיות, ממספרים או מצורות . תוכלו לקשר את הקוד לסיפור המסע שבחרתם ביחידה הקודמת . מצאתי כאשר הרקע משתנה ל הסתר כאשר לוחצים על הצג רוב שואל על סדר ברשימות עילאי ונויה כתבו קוד כדי לסדר רשימת כלים לפי סדר האלף-בית . א . מי סידר את הכלים בצורה נכונה לפי סדר האלף-בית ? הסבירו . טליה וגל כתבו קוד כדי שיוני ימתין עד שיהיו ברשימה שלושה כלים . ב . האם שני קטעי הקוד פועלים בצורה תקינה ? הסבירו . איזה קטע קוד אתם מעדיפים ? נמקו את בחירתכם . כלים הוסף עששית ל כלים הוסף מפה ל כלים הוסף אולר ל כאשר לוחצים על כלים מחק הכול מ הקוד של נויההקוד של עילאי כלים הוסף אולר ל כלים הוסף מפה ל כלים הוסף עששית ל כאשר לוחצים על כלים מחק הכול מ הקוד של טליה כאשר לוחצים על כלים מחק הכול מ = כלים האורך של 3 לא חכה עד ש כל הכבוד, אספת את כל הכלים ! אמור למשך 2 שניות הקוד של גל כאשר לוחצים על כל הכבוד, אספת את כל הכלים ! אמור למשך 2 שניות כלים מחק הכול מ = כלים האורך של 3 לא חזור עד ש עילאי סידר את הכלים בצורה הנכונה . כאשר מוסיפים פריט לרשימה הוא מתווסף לסוף הרשימה . שני קטעי הקוד פועלים בצורה תקינה : קטע הקוד של גל מפעיל לולאה שאינה מבצעת דבר וממתין שאורך הרשימה יהיה שווה ל- 3 ואז מסיים את הלולאה וממשיך להוראה הבאה . קטע הקוד של טליה קריא יותר .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר