עמוד:87

מדריך למורה - פרק 4 | 87 פתרון זה אינו מתאים לחידון ובו מספר רב של שאלות מהסיבות האלה : הקוד יהיה ארוך מאוד . כל תוספת תצריך שינוי של הרבה מקומות ( למשל הוספת צליל של תשובה נכונה ) . בניית קוד חלופי וכללי המבוסס על רשימה ג . צרו רשימה תשובות ואתחלו אותה כך שהיא תכיל את התשובות לחידון . תזכורת : סדר החיות ברשימה צריך להתאים לסדר התלבושות . הדגימו כי השמות צב ים ולמור הופכים לפריט 1 ברשימה ופריט 2 ברשימה : תשובות הסתר רשימה תשובות מחק הכול מ תשובות הוסף צב ים ל תשובות הוסף אורנג אוטן ל תשובות הוסף למור ל תשובות הוסף קרנף ל כל הכבוד ! 2 אמור למשך שניות כל הכבוד ! 2 אמור למשך שניות נסו בשאלה הבאה . 2 אמור למשך שניות נסו בשאלה הבאה . 2 אמור למשך שניות מי אני ? והמתןשאל מי אני ? והמתןשאל התלבושת הבאה התלבושת הבאה שרון קבע תלבושת ל מתחילים בחידון ! 2 אמור למשך שניות אחרת צב ים תשובה אז = אם אחרת למור תשובה אז = אם . . . אחרת תשובות פריט 1 של תשובה אז = אם אחרת תשובות פריט 2 של תשובה אז = אם תשובות הסתר רשימה תשובות מחק הכול מ תשובות הוסף צב ים ל תשובות הוסף אורנג אוטן ל תשובות הוסף למור ל תשובות הוסף קרנף ל כל הכבוד ! 2 אמור למשך שניות כל הכבוד ! 2 אמור למשך שניות נסו בשאלה הבאה . 2 אמור למשך שניות נסו בשאלה הבאה . 2 אמור למשך שניות מי אני ? והמתןשאל מי אני ? והמתןשאל התלבושת הבאה התלבושת הבאה . . . שרון קבע תלבושת ל מתחילים בחידון ! 2 אמור למשך שניות

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר